וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "הליגה עוד ארוכה"

מאמן הפועל תל אביב לא הרים ידיים במאבק האליפות: "באר שבע לא סיכנה את השער". גיא לוי: "נקודה חשובה להמשך"

הפועל תל אביב התרחקה הערב (שבת) מהצמרת כששמטה ניצחון וסיימה ב-1:1 בבאר שבע, אחרי שקרית שמונה ומ.ס אשדוד ניצחו מוקדם יותר וברחו לאדומים במירוץ האליפות. שער של רועי גורדנה בדקה ה-51 כמעט הספיק לדרור קשטן כדי להשיג את מלוא שלוש הנקודות, אבל עידו אקסברד איזן בדקה התשעים ונתן נקודה יקרה לדרומיים אחרי שבית"ר ירושלים נצמדה אליהם עם הניצחון על מכבי נתניה. סקאוט הפועל תל אביב יעקב הילל יטוס מחר על מנת לעקוב אחרי קשר ביירה מאר, ארתור.

קשטן אמר בסיום: "המשכנו להחזיק בכדור ולא הלכנו אחורה. באר שבע השוותה מהבעיטה היחידה שלה במחצית השנייה לעבר השער. הם לא סיכנו אותנו לאורך 90 הדקות. הייתה הדיפה לא טובה של השוער, ושער השוויון לא שיקף את מה שנעשה במגרש. היו לנו את ההזדמנויות שלנו, אבל זה הכדורגל והוא לפעמים אכזרי. יש לנו בעיה מסוימת במשחקי החוץ, אבל הליגה ארוכה ונוכל לשפר את המאזן שלנו".

עומר דמארי, שהיה פושר לאורך המשחק ונותר מאוכזב בסיומו, אמר: "אנחנו בתקופה לא טובה בשבועות האחרונים. היום היינו דווקא קצת יותר טובים, שלטנו והגענו למצבים. ממצב אחד, בדקה ה-90, הם כבשו. אנחנו מאוד מאוכזבים. צריך להתאחד, לאסוף את כולם ולצאת מהתקופה הזאת. אין ספק שאנחנו לא משחקים טוב, במיוחד בחוץ. צריך להרים את הראש, להסיק את המסקנות וביחד לצאת מזה. לא רק אני וטוטו, אלא עוד שחקנים בקבוצה בתקופה לא טובה. צריך להסתכל קדימה".

על המתיחות בין קשטן לטביב הוסיף החלוץ: "אנחנו לא מתייחסים לדברים מעבר למגרש, לדברים שלא קשורים אלינו".

על הפער הגדל מקרית שמונה, תשע נקודות, אמר השחקן: "לצערי אנחנו מסתכלים כל שבוע על קרית שמונה וגם על אשדוד ולא מספיק על עצמנו. צריך להתרכז במשחקים שלנו ולא שלהם. הפער גדול, אבל יש עוד הרבה משחקים והיו דברים מעולם".

עידו אקסברד: "לא ידעתי בכלל שהשער היה בדקה ה-90"

בצד השני היה גיא לוי שאמר: "בשבוע שעבר ספגנו בסוף, והיום הבקענו. שיחקנו מול קבוצה מנוסה עם מאמן גדול ויש לנו נקודה חשובה להמשך הדרך. יש לנו קבוצה צעירה, בטח ביחס להפועל תל אביב שהולכת לאליפות. השחקנים שלנו התמודדו בצורה יפה מאוד, כשאסור לשכוח שחלק מהם ראו את הפועל תל אביב בטלוויזיה עד לא מזמן. אני חושב שהיום שיחקנו טוב יותר מהשבוע שעבר, גם מול קבוצה הרבה יותר איכותית. זה פתח טוב לעתיד".

עידו אקסברד, שאיזן בתוספת הזמן, אמר: "לא ידעתי בכלל שהשער היה בדקה ה-90. זה רק עושה את זה יותר מתוק. זה לא סוד שהפועל תל אביב נאבקת על האליפות. זו קבוצה חזקה, נערכנו אליה בהתאם וחשוב מאוד שנמשיך את ההתקדמות שלנו. אני בטוח שאני יכול לעזור לקבוצה כל הזמן, אני משתדל לעזור בכל פעם שאני נכנס".

הפועל תל אביב שמטה ניצחון בבאר שבע

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully