וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מרקו שולר סיכם את תנאיו

אחרי הפיצוץ במגעים מוקדם יותר, בלם נבחרת סלובניה נכנע לדרישות של הבעלים אלי טביב ויחזק את סגנית האלופה

הבלם הסלובני מרקו שולר נחת היום אחר הצהריים (שני) בישראל וסיכם את תנאיו בהפועל תל אביב בתום יום מלא תהפוכות. בשעות הערב פוצצו המגעים והעברתו מגנט הבלגית הושעתה. לטענת האדומים, למרות שבין המועדון לשולר היה סיכום לפני הגעתו ארצה, היום הוא הציב תנאים שונים בטענה שהוא מחזיק בהצעות משלוש קבוצות נוספות. בסופו של דבר, הודיעו בקבוצה כי: "שולר סיכם בהתאם למה שנקבע ערב נחיתתו ועל פי דרישתו של אלי טביב".

הסיכום בין הצדדים הוא עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. היום (שלישי) יעבור השחקן בדיקות רפואיות ואם לא יתגלו בעיות, יחתום רשמית על החוזה. שולר בן ה-28, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן, אמור להחליף את ביוואן פרנסמן או מריו פצ'אלקה, מהם ישנה חוסר שביעות רצון ברמה המקצועית (פרנסמן) וברמה ההתנהגותית (פצ'אלקה).

שולר הגיע לגנט בינואר 2008 מנובה גוריצה הסלובנית בשורותיה זכה בשתי אליפויות. בארבע העונות בבלגיה הספיק שולר לרשום 90 הופעות בהן כבש ארבעה שערים וראה שלושה כרטיסים אדומים. העונה חל פיחות מסוים במעמדו והוא רשם תשע הופעות בלבד במדי הקבוצה. לשולר 27 הופעות במדי נבחרת סלובניה והוא היה הבלם הפותח של הנבחרת במונדיאל האחרון.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully