וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - קרית שמונה: הגשם יקלקל את החגיגה?

חששות בקרב המארחת כי מזג האוויר הסוער יביא לכך שהאצטדיון לא יהיה מלא במשחק העונה (20:50, ע'1 ו-HD)

טריוויה

* אשדוד מחזיקה במאזן ביתי מדהים של שמונה ניצחונות בתשעה משחקים.

* לאשדוד שישה ניצחונות בית רצופים, לקרית שמונה שישה ניצחונות חוץ רצופים בהם ספגה שער אחד בלבד. איזה מאזן יישבר?

* קרית שמונה טרם הפסידה העונה מחוץ לביתה.

* באשדוד שמחים ששנת 2011 הסתיימה, כי בארבעת המשחקים ששוחקו נגד קרית שמונה בשנה זו, האשדודים לא הצליחו לכבוש ולו פעם אחת.

* קרית שמונה כבר ניצחה העונה באשדוד, זה קרה לפני כחודשיים, 0:3 במסגרת גביע הטוטו.

* נתון מדהים לגבי אשדוד: הקבוצה פתחה עם אותו הרכב בדיוק בכל שמונת המשחקים האחרונים.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

שחקני מ.ס.אשדוד קיימו אמש (ראשון) את האימון המסכם לקראת קרב הצמרת נגד עירוני קרית שמונה. באשדוד לא זוכרים מתי לאחרונה נטלה הקבוצה חלק במשחק גדול שמוגדר 'משחק עונה' אמיתי. בתוך המועדון קיימת אמונה גדולה מאוד שהמשימה אפשרית, ושניתן לנצח את המובילה ולצמצם פערים מהמקום הראשון בטבלה.

באשדוד חוששים מנזקי מזג האוויר הצפויים הערב. בקבוצה פוחדים שהגשם ימנע היום מצופים רבים להגיע למשחק, ושבסופו של דבר האיצטדיון לא יהיה מלא במשחק העונה. למרות זאת, בקבוצה מקווים שהמגרש הביתי ידחוף את השחקנים לניצחון שיצמצם את הפער מקרית שמונה לשלוש נקודות בלבד. ראשי המועדון הורידו גם הפעם את מחירי הכרטיסים שיעמדו על 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לנוער וחיילים. אם לוקחים בחשבון את המבצע השיווקי מהשבוע שעבר, במסגרתו כל אוהד שרכש כרטיס למשחק נגד מכבי תל אביב קיבל בחינם כרטיס למשחק נגד קרית שמונה, מאמינים באשדוד שלראשונה העונה המגרש יהיה כמעט מלא לחלוטין.

בחלק המקצועי יעמוד סגל מלא וכשיר לרשותו של המאמן יוסי מזרחי, שלא צפוי לערוך שינויים בהרכב ונראה שהמאמן ייתן קרדיט לאותם 11 שחקנים שפותחים בקביעות בשמונת המשחקים האחרונים ברציפות. בהחלט נקודה ראויה לציון. המאמן עדין לא קיים את האסיפה הטקטית לקראת המפגש עם שחקניו של רן בן שמעון, אולם השחקנים זומנו להגיע מחר בשעה 18:00 לאקדמיה באשדוד, כדי לקיים את האסיפה המסכמת ותדריך הווידאו האחרון, לקראת המשחק. "כולם מבינים את חשיבות המשחק", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק. "נבוא צנועים ונחושים, ואם נעבוד קשה ונהיה מרוכזים, המשימה בהחלט אפשרית", הוסיף השחקן.

על הכנות הקבוצה למשחק החשוב, העיבה הודעת תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא, שהחליט להעמיד לדין את הבלם יא יא פטי, בגין היריקה על ולדימיר דבאלישווילי, שחקנה של מכבי חיפה, בסיום המשחק בין שתי הקבוצות בשבוע שעבר. פטי יעמוד לדין באשמת התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות ו/או התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות כאשר הדיון צפוי להתקיים ביום רביעי הקרוב. באשדוד חששו מהעמדתו לדין של פטי שצפוי לקבל הרחקה ממשחק אחד לפחות בפועל.

עירוני קרית שמונה:

למרות פער שש הנקודות בראשות הטבלה, והעובדה שלא הפסידה מזה 16 מחזורים, הקבוצה של רן בן שמעון מגיעה למשחק מול הסינדרלה השנייה של העונה עם הרבה חששות, מכיוון שתחסר שלושה שחקנים מרכזיים - שמעון אבוחצירא המוצהב, וויליאם נג'ובו וברק בדש הפצועים.

אחמד עאבד ושלומי אזולאי, שכבשו את שני השערים בניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, יפתחו בחוד של הצפוניים, ומחליפו של נג'ובו בקישור יהיה עדי אלישע או בני בן זקן. לקראת המשחק תערוך הקבוצה שלוש אסיפות במלון בתל אביב, והערב יגיעו בן שמעון ושחקניו לעודד את הפועל גלבוע/גליל במשחקה ביד אליהו מול מכבי תל אביב. באסיפת הקבוצה דיבר בן שמעון בעיקר על הדרכים לסגור את אשדוד ומחר יערוך עוד שתי אסיפות בבוקר ובערב לפני המשחק.

יעמדו למבחן

מ.ס.אשדוד: ניר ביטון

הקשר המוכשר הפך לאחד הברגים המרכזיים במרכז השדה המצוין של אשדוד. קרב הצמרת בין המוליכות יוכרע בעיקר בקישור, שם יפגשו ביטון ואמברוז מאשדוד, את רביד גזל, בריאן חרסיסיץ' ועדי אלישע מקרית שמונה. אם ביטון ימשיך להפגין את היכולת הטובה אותה הוא מציג מפתיחת העונה ואשדוד תשלוט במרכז השדה, אפשר יהיה לסמן ניצחון ביתי נוסף לאשדוד ואולי להתחיל לחלום על אליפות היסטורית לעיר הנמל.

הפועל קרית שמונה: שלומי אזולאי

עם חסרונם של אבוחצירא ובדש, התקפת מוליכת הטבלה תסתמך מחר בעיקר על החלוץ שהגיע העונה ממכבי חיפה. די אבסורד שאזולאי שהגיע לסתום חורים אחרי שאכזב אצל הירוקים, ובסופו של דבר מצא את עצמו אצל המועמדת מספר אחת השנה לאליפות. אם החלוץ הצעיר רוצה להוכיח שבאמת מקומו בין הבכירים בליגה, מחר הוא צריך לסחוב את קרית שמונה לניצחון שיקרב אותה לחלום בסיום העונה.

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, בן בוטבול, ניר ביטון, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, עדי אלישע (בני בן זקן), שלומי אזולאי, אחמד עאבד.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully