וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אני חושב יותר מדי על הזריקה שלי"

שחקן קליבלנד התייחס לכושר הקליעה הרע שלו: "אני צריך לשחרר, זה יגיע". ביירון סקוט: "הוא צריך להשתפר גם בהגנה"

לא כך קיווה עומרי כספי לפתוח את תקופתו בקליבלנד. בשלושת המשחקים הראשונים של הישראלי הראשון ב-NBA בקבוצתו החדשה מעמיד כספי ממוצעים חלשים של 4.3 נקודות, 3.3 ריבאונדים, אסיסט וחטיפה למשחק, ובולטים במיוחד האחוזים המאכזבים שלו מהשדה. מחוץ לקשת עומד עד כה הישראלי על 1 מ-6 (16%), ומהשדה על 4 מ-15 בלבד (26%). הערב (שבת) נשאל כספי על כושר הקליעה הלא טוב בו הוא מצוי, וניסה להסביר מה עובר עליו.

"אני מנסה להיכנס לקצב", הודה הפורוורד שהגיע לקליבלנד בתחילת הקיץ בטרייד ששלח את ג'יי ג'יי היקסון לסקרמנטו. "אני מרגיש שאני חושב יותר מדי על הזריקה שלי או על אילו זריקות אני צריך לקחת, ואני צריך פשוט לשחרר. לא לחשוב על זה, פשוט ליהנות ולשחק. אני צריך לשחק את המשחק שלי - לרוץ, לחתוך, ולתרום בינתיים בתחומים אחרים: ריבאונד, הגנה. בסוף גם ההתקפה תגיע".

על ההפסד הדרמטי לאינדיאנה אמר שחקן נבחרת ישראל: "זה מראה הרבה על הקבוצה שלנו. אינדיאנה אחת הקבוצות שרוצות להתקדם השנה ולהגיע למקום הרביעי, והמשחק כבר היה בידיים שלנו. לרוע המזל הפסדנו בהארכה, אבל נלמד מזה ונשתפר בעתיד".

גם המאמן ביירון סקוט נשאל במהלך האימון מה הוא מתכנן לעשות כדי להוציא את כספי מכושר הקליעה הרע שלו, וסיפר: "בהתקפה ננסה להביא לו את הכדור באיזורים שהוא אוהב לקבל אותם. אני מנסה ללמוד אותו ואת החבר'ה האחרים. גם בהגנה הוא צריך להשתפר, וזה הדבר הראשון - קודם כל לחשוב על ההגנה, ההתקפה כבר תבוא. הוא בסדר בהגנה, לפעמים הוא קצת רך מדי ואני רוצה שהוא יהיה יותר אגרסיבי, אבל זה מגיע".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully