וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פרייבורג פיטרה את המאמן שלה, מרקוס זורג, ומינתה במקומו את מי שהיה עוזרו כריסטיאן שטרייך בן ה-46.

* סן חוזה ארת'קווקס מליגת ה-MLS החתימה את בלם נבחרת הונדורס ואנדרלכט, ויקטור ברנרדס. השחקן בן ה-29 וקבוצתו החדשה ממתינים כעת שהוא יקבל ויזת עבודה לארצות הברית.

* קשר הנבחרת הצעירה של איטליה לשעבר, דניאלה דסנה, הושאל מסמפדוריה לקליארי. דסנה בן ה-24 כבר הושאל לקבוצה מסרדיניה בעונת 2009/10 וכעת הוא חוזר אליה.

* חלוץ אסיריסקה השבדית ונבחרת שבדיה הצעירה, מיקאל אישק (18), עבר לפ.צ קלן. אישק מחזיק גם באזרחות סורית.

* הקשר האחורי הורייט גוצ'ר עבר מאנקרגוצ'ו לאסקיהיריספור בהעברה חופשית. הוא חתם על חוזה לשנתיים וחצי.

* הקשר ההתקפי ראביו איברהים (20), שלפני כמה שנים היה השחקן המרכזי של נבחרת הנערים של ניגריה שזכתה באליפות העולם, שוחרר ללא תמורה מפ.ס.וו איינדהובן והפך לשחקן חופשי.

שמועות

* סוכנו של חלוץ פורטו, הולק: "צ'לסי? הכל אפשרי. העתיד תלוי בהסכם בין המועדונים".

* "דיילי מייל": ארסנל מגבשת הצעה לתיירי הנרי ותנסה לשאול אותו מניו יורק רד בולס לתקופה של חודשיים וחצי.

* חלוץ פיורנטינה אלברטו ג'ילארדינו, ממשיך להתקרב לגנואה, שככל הנראה תשלם עליו כ-8 מיליון יורו. גם מארסיי מעוניינת בשחקן, אך כרגע נראה שהיא הפסידה בקרב עליו.

* פרדי אדו, פעם כוכב ענק בפוטנציה והיום שחקן כדורגל לא רע ותו לא, החל להיבחן בראיו וייקאנו הספרדית. אדו שיחק העונה בפילדלפיה יוניון מה-MLS.

* פלורן מאלודה לא פוסל חזרה לצרפת ואיחוד עם קרלו אנצ'לוטי, במידה שזה ימונה כצפוי למאמן פ.ס.ז'. מאלודה אמר: "אני לא משחק מספיק בצ'לסי. אם זה הכרחי, אעזוב".

* אקס מכבי תל אביב והיום סגן מלך השערים של הליגה השוויצרית, עמנואל מאיוקה, ננמצא על הכוונת של מספר קבוצות ביניהן פולהאם, ניוקאסל, דינמו קייב ומארסיי. הזמבי בן ה-21 כבש העונה שבעה שערי ליגה במדי יאנג בויז ברן.

* רומא האיטלקית מגבירה עניין בקשר קורינתיאנס ונבחרת ברזיל, פאוליניו. השחקן בן ה-23 כבר הספיק לשחק בעבר בפ.צ וילנה הליטאית ובלודז' הפולנית, והמחיר שלו צפוי לנוע סביב 8 מיליון יורו.

* פאלרמו נחושה לחזר את הקישור האחורי וסימנה שני מועמדים: קשר נבחרת אורוגוואי אחידיו אברלו ריוס מטיחואנה המקסיקנית, וקשר נבחרת קרואטיה מילאן באדלי, שמשחק בדינמו זאגרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully