וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 16: מכבי תל אביב עם ברצלונה, קאנטו וז’לגיריס

הצהובים קיבלו הגרלה סבירה, כאשר יפגשו את אחת משתי הקבוצות הטובות ביבשת, הקבוצה האיטלקית המפתיעה והליטאים. המשחק הראשון: ב-18 בינואר

ברצלונה, קאנטו וז'לגיריס קובנה - אלה שלוש היריבות של מכבי תל אביב בשלב הטופ 16. היום (רביעי) התקיימה בברצלונה ההגרלה של השלב השני ביורוליג, שיחל ב-18 בינואר ויסתיים ב-1 במרץ, ובמסגרתו תפגוש האלופה הישראלית וסגנית אלופת אירופה את אלופת ספרד, אחרי אחרי שכבר נתקלה בספרדית אחרת, ריאל מדריד, בשלב הקודם.

הצביעו: באיזה מקום תסיים מכבי תל אביב את שלב הטופ 16?

בית ה': צסק"א מוסקבה, אולימפיאקוס, אפס איסטנבול, גלאטסראיי

בית ו': ריאל מדריד, סיינה, מלאגה, בילבאו

בית ז': פנרבחצ'ה אולקר, פנאתינייקוס, קאזאן, מילאנו

בית ח': ברצלונה, מכבי תל אביב, קאנטו, ז'לגיריס קובנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמנעו ממפגש עם צסק"א מוסקבה. שחקני מכבי תל אביב צופים בהגרלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברצלונה סיימה כמעט עם מאזן מושלם

מלבד המפגש עם ברצלונה, תפגוש מכבי תל אביב גם את קאנטו האיטלקית שהוגרלה איתה מהדרג השלישי, וז'לגיריס קובנה הליטאית מהדרג הרביעי. על פניו מדובר בהגרלה נוחה למרות שבדרג הראשון היו יכולים הצהובים לקבל את פנרבחצ'ה/אולקר, אך בדרגים הנמוכים יותר נמנעה מכבי תל אביב ממפגשים עם מילאנו, קאזאן ומלאגה.

ברצלונה סיימה כראש בית ד' אחרי שאת השלב המוקדם ביורוליג היא צלחה עם מאזן מצוין שכלל תשעה ניצחונות לעומת הפסד אחד. הקטאלנים אותם מוביל חואן קרלוס נבארו הפסידו רק לסיינה במחזור התשיעי של היורוליג. את הקבוצה מדריך צ'אבי פסקוואל הוותיק, ומכבי תל אביב צפויה לפגוש בדרך גם ארזם לורבק ומרסליניו הוארטס המצוינים.

קאנטו היא אחת ההפתעות הנעימות במפעל. האיטלקים הצליחו לסיים במקום השלישי בבית שכלל את פנרבחצ'ה/אולקר ואולימפיאקוס, וסיימו במאזן של 5:5 לפני בילבאו וקאחה לבוראל. במהלך השלב המוקדם קאנטו השיגה ניצחונות יוקרתיים מול בילבאו (פעמיים), נגד אולימפיאקוס (63:64) ועל קאחה לבוראל (68:71). הקלעי המוביל של קאנטו בסיבוב הראשון הוא הפורוורד הסרבי ולדימיר מיקוב, שהגיע מקאחה לבוראל וקלע 10.5 נקודות בממוצע למשחק.

היריבה הרביעית היא ז'לגיריס, אגדת כדורסל בעבר שהצליחה להשתחל העונה לטופ 16 לפני באמברג ו-KK זאגרב כשסיימה את השלב המוקדם עם ארבעה ניצחונות לעומת שישה הפסדים. את ז'לגיריס מדריך אלכסנדר טריפונוביץ' הסרבי ובשורות הקבוצה שלו בולט בעיקר סוני ווימס, שהצטרף לקבוצה מטורונטו וקלע 17.5 נקודות בממוצע למשחק בסיבוב הראשון. ז'לגיריס ניצחה בשני משחקיה האחרונים נגד באמברג ו-KK זאגרב, מה שהבטיח לה את המקום בין 16 הגדולות.

מה קורה בשלב הבא?

במידה ומכבי תל אביב תעפיל להצלבה, היא תפגוש את אחת מהקבוצות ששובצו לבית ז', פנרבחצ'ה אולקר, פנאתינייקוס, קאזאן או מילאנו. אם הצהובים יסיימו במקום הראשון, הם יפגשו את הקבוצה שתסיים במקום השני בבית המקביל, ולהיפך: המקום השני יפגיש אותם עם המקום הראשון בבית המקביל, כאשר זו שתסיים ראשונה תזכה ביתרון הביתיות בסדרת הטוב מחמישה משחקים.

בבתים המקבילים קיבלנו שיבוצים מעניינים לא פחות: בבית ה', צסק"א מוסקבה שסיימה כקבוצה היחידה שלא הפסידה, תתמודד עם אולימפיאקוס החזקה, אפס איסטנבול וגלאטסראיי בבית שבו משחקות באופן מפתיע שתי קבוצות טורקיות. מפתיע עוד יותר הוא השיבוץ לבית ו', שכן שלוש קבוצות ספרדיות ישחקו בו: ריאל מדריד, שתנסה להגיע פעם נוספת לפיינל פור, תצטרך לעבור את סיינה, מלאגה ובילבאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סדר המשחקים של מכבי תל אביב:

מחזור 1 - 19/1/12 - ז'לגיריס קובנה - מכבי תל אביב

מחזור 2 - 26/1/12 - מכבי תל אביב - ברצלונה

מחזור 3 - 2/2/12 - קאנטו - מכבי תל אביב

מחזור 4 - 9/2/12 - מכבי תל אביב - קאנטו

מחזור 5 - 23/2/12 - מכבי תל אביב - ז'לגיריס קובנה

מחזור 6 - 1/3/12 - ברצלונה - מכבי תל אביב

הכירו את יריבות מכבי תל אביב בטופ 16
בלאט: ”בבית אנחנו צריכים לנצח את ברצלונה”
אוהד גרינוולד מנתח: הדרך של מכבי תל אביב לפיינל פור כבר סלולה
יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully