וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* דושקו טוסיץ', מגנה השמאלי של בטיס, שלא זכה לדקות במסגרת ההשאלה מקבוצתו הכוכב האדום בלגרד, בחר לחתוך את העיסקה לאחר חצי עונה וישוב לסרביה, לקבוצתו המקורית. הסרבי בן ה-26 שיחק רק 37 דקות העונה בליגה הספרדית.

* בנפיקה התחזקה בשוער הצעיר רפאל (20), שיגיע בהעברה חופשית. הוא צפוי להיות מושאל תחילה לקבוצה אחרת בפורטוגל.

שמועות

* דייגו סימונה רק נחת במדריד בתור מאמן אתלטיקו החדש וכבר התחיל לעבוד. בראש רשימת הדרישות שהציב לראשי המועדון נמצאים הקשר הארגנטינאי חוסה סוסה, המכונה "הנסיך הקטן", שמשחק כרגע במטאליסט חראקוב.

* הקבוצה הבכירה של העיר, ריאל מדריד, מעוניינת להתחזק בבלם הצעיר (23) של ואסקו הברזילאית, דדה. בואסקו כבר הודיעו כי השחקן שכבר הופיע בלמעלה מ-100 משחקי ליגה ובו התעניינו בעבר יובנטוס, מילאן וצ'לסי, יעלה כעשרה מיליון יורו.

* גנואה המפתיעה, שנמצאת במקום העשירי בסרייה A, חטפה 6:1 בנאפולי לפני הפגרה ומיד החליפה מאמנים ומינתה את פסקוואלה מרינו במקומו של אלברטו מלזאני. כעת החליט הנשיא אנריקו פרציוסי לחזק את הקבוצה עבור מאמנו החדש ובשעות הקרובות אמורות להיסגר העברותיהם לקבוצה של חלוץ יובנטוס אמאורי וקשר בנפיקה רובן אמורים, שצפויים להגיע בהשאלה עד לסיום העונה.

* באנגליה עולות שמועות על תקציב הרכש שקיבל אנדרה וילאש בואש, מאמן צ'לסי המאכזבת, לכבוד חג המולד. המספרים נעים סביב 150 מיליון ליש"ט ועל הכוונת של המאמן נמצאים לא פחות מאדינסון קבאני, מארק האמשיק, מילוש קראסיץ' וגארי קייהיל.

* דיילי מייל מדווח: צ'לסי נתקלת בתחרות על גונזלו היגואין מצדה של יובנטוס, ועשויה להציע לריאל מדריד את דידיה דרוגבה במקומו כחלק מעסקת חליפין.

* עוד באנגליה, מצבו של דארן בנט, חלוץ אסטון וילה והנבחרת, לא ברור. חלק מעיתוני הממלכה טוענים כי וילה מחכה להצעה גבוהה על השחקן, בעוד אחרים גורסים כי הוא אינו למכירה.

* הארי רדנאפ מעוניין לחזק את טוטנהאם בכוכב גדול: "אנחנו צריכים להסתכל גבוה. יש פה הרבה פוטנציאל. אם אנחנו רוצים לצרף שחקנים, בוא נעשה החתמה גדולה. זה יעביר מסר".

* כדי שזה יקרה, טוטנהאם עשויה למכור את סטיבן פינאר ואת ניקו קראנצ'אר, כדי להכניס מעט מזומנים למועדון. מנגד, הספרס ינסו להשאיר את לוקה מודריץ' ולהעלות לו את המשכורת ל-100 אלף ליש"ט בשבוע.

* יובנטוס צפויה להשלים את עסקת העברת מרטין קאסרס, מגן סביליה, תמורת 10 מיליון יורו.

* לוק דה יונג, ההולנדי בן ה-21 של טוונטה, מגיב לדיוחים בהולנד על ההתעניינות בו מצד אברטון וניוקאסל: "הליגה האנגלית היא חלום, ומתאימה לי מאוד".

* "מארקה" מדווח שאנחל די מריה דורש מריאל מדריד העלאה במשכורתו, שכרגע עומדת על 1.8 מיליון יורו בלבד, כשהוא מבקש להשוות אותה לזו של חברו גונסלו היגואין, שמרוויח 3.5 מיליון יורו לעונה.

* ועוד שמועה אחת מהסאן, שפשוט אי אפשר לוותר עליה, למרות שהיא לא שייכת להעברות ינואר: ריאן גיגס הוא המועמד הבכיר להחליף את גארי ספיד המנוח כמאמן נבחרת ווילס.

* מנצ'סטר יונייטד רוצה את גאיטאן, 23, קשר בנפיקה. השחקן בתגובה: "ההתעניינות מחמיאה לי".

* בספרד מדווחים כי מילאן מקווה שהחברות של זלאטן איברהימוביץ' עם סיידו קייטה תביא את הקשר לסן סירו, על אף שגם ליברפול רוצה אותו. קייטה יהפוך לשחקן חופשי ביוני.

* פלורן מאלודה, קשרה של צ'לסי, שוקל לחזור למולדתו צרפת. "אני לא מקבל מספיק דקות", אמר מאלודה, שמעוניין להצטרף לפריס סן ז'רמן, מוליכת הליגה הצרפתית.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully