וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: השוער הותקף והורחק, המשחק פוצץ

אוהד אייאקס חדר למגרש וניסה לתקוף את שוער אלקמאר, שבתגובה הרביץ לו והורחק. מאמנו פוצץ המשחק

שערורייה ענקית אירעה הערב (רביעי) במשחק שמינית גמר הגביע ההולנדי בין שתיים מהקבוצות הגדולות של המדינה, אייאקס ואלקמאר. במשחק שנערך באמסטרדם ארינה, אייאקס עלתה ליתרון מהיר משער של גרגורי ואן דר ויל כבר בדקה השמינית.

אבל שום דבר לא יכול היה להכין את הצופים, השחקנים או אנשי הקבוצות למהומה הגדולה שקרתה בדקה ה-38. אוהד של אייאקס חדר מהיציע לכר הדשא וניסה לתקוף את שוער אלקמאר אסטבן אלברדו. השוער כנראה חש באוהד המאיים, הסתובב רגע לפני שזה הצליח לבעוט בו והשליך את אותו אוהד לריצפה. בשלב זה אלברדו בחר שלא לחכות לאנשי האבטחה של האצטדיון, וניסה לסגור חשבון עם האוהד תוך שהוא בועט בו בעוצמה. האוהד בן ה-19 נעצר לבסוף ובהולנד דווח שהוא היה שיכור כלוט.

שופט המשחק באס נייהייס לא אהב את מה שראה והחליט להרחיק את השוער בכרטיס אדום, אל מול שחקני אלקמאר ההמומים. חרטיאן ורביק, מאמן האורחת, שמוליכה את טבלת הליגה ההולנדית, סירב להשלים עם החלטתו של השופט והוריד את שחקניו מהמגרש לקול שריקות הבוז של הקהל המקומי. נציגי שתי הקבוצות, יחד עם שופטי המשחק, ירדו לחדרי ההלבשה להתייעצות, אך המשחק לא חודש.

מאמן אייאקס פרנק דה בור, אמר בתגובה לאירועים: "ראיתי את ההתקפה על אסטבן והוא הגן על עצמו. לא יודע מה הייתי עושה במצב כזה, אבל אני יכול להבין את התגובה שלו, עם המזג הדרום אמריקאי. אני מבין את ההחלטה של אלקמאר לרדת מהמגרש, כי היו המון אמוציות באותם רגעים". מנהל אלקמאר טון גברנדס אמר שקבוצתו תקבל כל עונש מצד ההתאחדות ההולנדית, אבל ביטחון השחקנים באותם רגעים קדם לכל.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully