וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ריאל מדריד ומאיורקה עלו לשמינית הגמר

מחליפי הבלאנקוס הביסו 1:5 את פונפראדינה. תומר חמד שיחק 90 דקות, מאיורקה הפכה את היוצרות בגומלין עם 0:2 בחיחון

בזמן שברצלונה עדיין חוגגת את הזכייה באליפות העולם לקבוצות, ריאל מדריד נדרשה לתת קצת יחס לגביע המלך, שם גברה בקלות 1:5 על פונפראדינה במשחק הגומלין והשלימה 1:7 בסיכום, בדרך לשמינית הגמר. סביליה גם היא עשתה את הדרך לשלב הבא אחרי ניצחון 1:2 על סן רוקה (1:3 בסיכום). מאיורקה הצליחה למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון, ניצחה 0:2 את ספורטינג חיחון בחוץ וגם היא בשלב הבא, כמו אספניול שניצחה 2:4 את סלטה ויגו.

ריאל מדריד - פונפראדינה 1:5

ז'וזה מוריניו עלה עם הרכב משני מול היריבה מהליגה השלישית והעניק מנוחה לאיקר קסיאס, סרחיו ראמוס, אנחל די מריה וכריסטיאנו רונאלדו שכלל לא נכללו בסגל. המחליפים לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים, כשבדקה ה-25 מסוט אוזיל בישל לחוסה קאייחון את הראשון במשחק. אוזיל, שספג לאחרונה ביקורות בעקבות הנסיגה ביכולתו העונה, בישל בדקה ה-45 שער נוסף, הפעם מכדור קרן אותו נגח פנימה נורי שאהין. שער בכורה לטורקי בריאל מדריד. רכש נוסף, רפאל וראן הצרפתי, נעץ את השלישי בדקה ה-49. פונפראדינה צימקה עם ביצוע נאה של אקוראן חמש דקות לאחר מכן, אבל התשובה הגיעה מרגלי חוסלו הצעיר, שנהנה מבישול של קאייחון בדקה ה-79 והרשית בנגיעתו הראשונה. קאייחון המצוין גם חתם את התוצאה, עם סלאלום פשוט בדקה ה-88.

ספורטינג חיחון - מאיורקה 2:0

תוצאה מצוינת לקבוצה של חואקין קפארוס, שהצליחה לשמור על שער נקי וגם למחוק את ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון. חואן קלאטיוד פתח בין הקורות במקום דודו אוואט, כנהוג במשחקי הגביע, בעוד תומר חמד פתח בהתקפה. בדקה ה-18 מאיורקה עלתה ליתרון משער עצמי של אלכס מננדס, שנגח לשערו הוא. מאיורקה המשיכה ללחוץ, ובאה על שכרה בדקה ה-69, כשחמד פרץ משמאל והעביר כדור רוחבלרחבה, אותו הרחיק אלברטו בוטיה בצורה רעה על אמיליו אנסואה שחגג שער שכולו מזל. מאיורקה שוב חולפת על פני חיחון בגביע, כמו בעונה שעברה.

סביליה - סן רוקה 1:2

אחרי שניצחו 0:1 בחוץ במשחק הראשון, שחקניו של מרסליניו הצליחו להרים מעט את הראש. למי שהספיק לשכוח, סביליה ספגה שישייה בשבת מריאל מדריד, ואם זה לא מספיק, נשיא הקבוצה חוסה מריה דל נידו נידון השבוע לשבע וחצי שנות מאסר לאחר שהורשע בהונאה ובמעילה בכספים. למרות הצרות, פרדריק קאנוטה העלה את הקבוצה שלו ליתרון ברמון סאנצ'ס פיחואן בדקה ה-52 בפנדל והשלים צמד כעבור שמונה דקות בנגיחה. אדריאן האורח הצליח רק לצמק 12 דקות לסיום.

אספניול - סלטה ויגו 2:4
לאספניול: ולדימיר וייס (31), אלברו ואסקס (49), פליפה מטיוני (58), סרחיו גרסיה (68). לסלטה: דויד רודריגס (63 ו-90)

קרלוס ביאנצ'י משוכנע: "מסי טוב יותר ממראדונה ופלה"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully