וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: נאפולי - צ'לסי, מילאן - ארסנל

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות בישרה על שני משחקי ענק. ברצלונה נגד לברקוזן. צסק"א מוסקבה - ריאל, באזל - באיירן

היום (שישי) נערכה הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, שבישרה על המשחקים הבאים:

מילאן - ארסנל
נאפולי - צ'לסי
לברקוזן - ברצלונה
ליון - אפואל ניקוסיה
פ.צ באזל - באיירן מינכן
צסק"א מוסקבה - ריאל מדריד
מארסיי - אינטר
זניט סט. פטרסבורג - בנפיקה

משחקי שמינית הגמר יתפרשו על פני שמונה מועדים. המשחק הראשון (אותו יארחו הקבוצות הלא מדורגות) יתקיים ב-14 וב-15 בפברואר וב-21 וה-22 בפברואר. הגומלין (אותו יארחו המדורגות) יתקיים ב-27 וה-28 בפברואר וב-3 וה-4 במארס. הגרלת רבעי הגמר וחצאי הגמר תתקיים ב-16 במארס והגמר ב-19 במאי באליאנץ ארינה במינכן.

אין ספק שהמשחקים המרכזיים יהיו אלו שיפגישו שתי קבוצות מאנגליה עם שתי קבוצות מאיטליה. מילאן פוגשת זו השנה השנייה ברציפות יריבה לונדונית בשמינית הגמר ובעונה שעברה זה הסתיים עם הדחה על ידי טוטנהאם. שתי הקבוצות נפגשו גם בשמינית הגמר בעונת 2007/8 ואז הייתה ידה של ארסנל על העליונה בזכות 0:0 בבית ו-0:2 בחוץ.

נאפולי כבר עברה קבוצה אנגלית אחת בשלב הבתים - מנצ'סטר סיטי - אבל זו הופעה ראשונה שלה בשלב הזה של ליגת האלופות במתכונתה הנוכחית ונגד צ'לסי המנוסה המשימה צפויה להיות קשה.

ברצלונה תעלה כפייבוריטית ברורה לצמד המשחקים שלה נגד לברקוזן והגרמנים חולמים על שחזור התוצאה מספטמבר 2001: 1:2 בביי ארינה בשלב הבתים. יילדריי באשטורק ואוליבר נויביל השלימו אז מהפך אחרי שער יתרון של לואיס אנריקה, אבל בשלושת המשחקים הבאים בין שתי הקבוצות, הייתה זו הקבוצה הקטאלונית שניצחה.

מארסיי הדיחה את אינטר ברבע גמר גביע אופ"א 2003/4 עם ניצחון כפול 0:1 ואילו באיירן מינכן פגשה את פ.צ באזל בשלב הבתים בשנה שעברה וניצחה 1:2 בשוויץ ו-0:3 בגרמניה.


כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully