וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: תקרית אלימה עם אוהדי הפועל ירושלים

11.12.2011 / 23:09

בסיום המשחק התפרעו האוהדים משני המחנות על הפרקט. עודד קטש על ההפסד של קבוצתו: "כדורים לא נכנסו". יובל נעימי נפצע

למשך תקופה מסוימת היה נדמה כאילו התקופה הרעה של הפועל ירושלים הגיעה לסיומה, אך הערב (ראשון) התברר שלחבורה של עודד קטש יש בעיה של ממש. אחרי ההפסד הכפול לגראבלין ששם את העונה האירופית שלה בסכנה של ממש, נכנעו הערב האדומים 70:65 להפועל חולון באולם הפחים, ונחלו את הפסד הליגה הרביעי שלהם.

אם זה לא מספיק, חמש דקות מהפתיחה נפצע יובל נעימי בברכו ודידה לחדר ההלבשה. הרכז סובל ממתיחה ברצועות הברך וחשש לקרע, ובהמשך הלילה או מחר הוא יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה. נעימי ייעדר עשרה ימים לפחות. בסיום המשחק התפתחה תקרית אלימה בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות, כשחלק מאוהדי חולון ירדו לפרקט כדי לתקוף את אוהדי ירושלים. פיני גרשון, מוטי דניאל ואורי קוקיה הפרידו בין הניצים.

עודד קטש נשאל בסיום עד כמה ההפסד הערב ישפיע לקראת המשחק הגורלי ביורוקאפ מול דונייצק, ואמר: "הדבר שהכי משפיע זה המצב של יובל. אני מאוד מקווה שזה לא חמור". על ההפסד עצמו הוסיף המאמן: "לא רק שזה אולם שקשה לשחק בו, יש גם קבוצה טובה ממול. יש לחולון זרים טובים, ישראלים טובים עם נסיון ומאוד קשה כאן. לא קלענו מספיק. כדורים לא נכנסו, ואי אפשר לנצח ככה את המשחק, כי הגנתית היינו במשחק".

מנגד, המאמן דן שמיר היה מרוצה, בעיקר מהמצטיין שלו הערב: "לא שיחקנו טוב, אבל צריך לנצח משחקים כאלה. משחק ההתקפה שלנו לא שטף, הצלחנו להיכנס למרות זאת בעזרת משחק הגנה טוב ואני שמח שלקחנו גם משחק כזה. בריאנט עושה את הדברים האלה כל יום, אני מאוד אוהב אותו. הוא בן אדם מדהים ושחקן יוצא מן הכלל. עצרנו את הפועל ירושלים לאורך כל המשחק, במיוחד בדקות בהן שיחקנו בהרכב גבוה. ירושלים קבוצה טובה, אני מאחל להם בהצלחה, אבל הכי חשוב שהניצחון אצלנו".

בריאנט דנסטון עצמו, שכיכב עם דאבל דאבל מצוין נוסף, הוסיף: "היה משחק פיזי תחרותי, עשינו את העבודה כמו שצריך בסיום. אני לא יודע אם אני הסנטר הטוב בליגה. אני רק רוצה לעשות את העבודה שלי ולעזור לקבוצה לנצח".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully