וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:4 את ראיו וייקאנו

האלופה הספרדית התאוששה מההפסד לחטאפה וצימקה את הפער מריאל לשלוש נקודות. סאנצ’ס (צמד), וייה ומסי כבשו

מי שחשב שההלם של השבת האחרונה עם ההפסד הראשון של ברצלונה העונה לחטאפה יגרום לאלופה הספרדית לקרטע, כדאי שיחשוב על זה שוב. הקטאלנים, בהילוך ראשון, אירחו הערב (שלישי) את ראיו וייקאנו במשחק שהוקדם מהמחזור ה-17 בגלל יציאתה של בארסה בחודש הבא לאליפות העולם לקבוצות, וניצחו 0:4 בתצוגת תכלית שכל מטרתה הייתה צימוק הפער מריאל מדריד לשלוש נקודות.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה חוגג שער עם ליאונל מסי. רויטרס
הפער צומק לשלוש נקודות, אבל לריאל יש משחק חסר. מסי עם אלכיס סאנצ'ס/רויטרס

הספירה לאחור עד הקלאסיקו הגדול שייערך ב-10 בדצמבר כבר החלה. בזמן שכולם מדברים על ריאל כמי שאולי תגיע סוף סוף פייבוריטית, בארסה שלטה במשחק מהפתיחה, והציגה לראווה את אלכסיס סאנצ'ס, שלא זכה עד הערב ליותר מדי הזדמנויות מפפ גווארדיולה בשל פציעה, והפעם הוא גמל למאמן עם צמד שהחל את הבליץ הגדול של ברצלונה, בדקות 29 ו-41.

ראיו וייקאנו באמת ניסתה. ראול טאמודו אמנם פתח על הספסל, אבל הקבוצה הקטנה שהצליחה להשתחל למקום העשירי הטבלה, לא הצליחה לעמוד בלחץ, ובבליץ של ברצלונה שנמשך במחצית הראשונה השלים דויד וייה את השער השלישי בדקה ה-43. וכמובן גם חלקו של ליאונל מסי לא נפקד בחגיגה. הארגנטינאי היה אחראי לשער הרביעי של ברצלונה בדקה ה-50, ובזכות השער הזה הוא השווה את מספר שעריו של כריסטיאנו רונאלדו בליגה.

מהלך המשחק

דקה 2 - ההזדמנות הראשונה הייתה של אנדרס אינייסטה, שניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק אחרי שזיהה את דויד קובנו מחוץ לשער, אבל הפצצה שלו נהדפה לקרן.

דקה 4 - הקצב המהיר נמשך כאשר לאס קיבל מצוין מג'ורדי מונטל ומצא את ההגנה לא מוכנה, אבל פספס את המסגרת.

דקה 16 - אלכסיס סאנצ'ז מצא מצוין את דני אלבס, שהתקדם באגף הימני וסחט הדיפה מצוינת של קובנו.

דקה 29 - גול! הסבלנות השתלמה לבארסה אחרי שאלכסיס סאנצ'ס קיבל כדור מצ'אבי, התקדם לתוך הרחבה וסובב כדור מצוין לפינה הימנית. 0:1 לברצלונה.

דקה 41 - גול! מסי הכניס כדור מצוין לצ'אבי, שהשאיר עם העקב לאלכסיס סאנצ'ס, ומול השוער הקשר המצוין פשוט לא התבלבל. 0:2 לברצלונה.

דקה 43 - גול! פיקה הכניס כדור עומק לאלבס, שהסיט לדויד וייה, שהצטרף לחגיגה ופירק את ההגנה האורחת. 0:3 לברצלונה.

דקה 50 - גול! מסי קיבל באגף הימני כדור מאלבס ופשוט שעט קדימה, חתך פנימה לתוך הרחבה וגלגל כדור לפינה השמאלית של השוער. 0:4 לברצלונה.

דקה 59 - ראיו וייקאנו ניסה לחזור אחרי ההלם שחטפה כשראול טאמודו קיבל כדור מצוין ועל קצה הרחבה הוא בעט, אך הניסיון הזה נהדף.

דקה 70 - וייה ניצל התקפת מתפרצת כדי לצאת קדימה. הוא הקפיץ מעל פדרו האורח וכמעט הצליח לנצל יציאה של קובנו השוער, אבל ההמשך שלו לא היה מספיק חד והסתיים עם כדור מעל השער.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'ראר פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, אריק אבידל, צ'אבי (טיאגו אלקנטרה 54), סיידו קייטה, אנדרס אינייסטה (ססק פברגאס 55), אלכסיס סאנצ'ס (אדריאנו 71), דויד וייה, ליאונל מסי.

הרכב ראיו וייקאנו: דויד קובנו, ג'ורדי מונטל, חאבי אריבס, קסאדו, מיקל לבאקה, חאבי פואגו (רפאל גרסיה 54), חוסה מובייה, פדרו, מיגל קואסטה, לאס (פיטי 69), מיצ'ל (ראול טאמודו 45).

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully