וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 2:3 לברצלונה על מילאן, צ'לסי בצרות

אלופת אירופה הבטיחה את ראשות בית ח', הבלוז הפסידו 2:1 ללברקוזן והסתבכו. אפואל ניקוסיה עלתה, 0:7 לוולנסיה על גנק

ריאל מדריד וברצלונה כבר עלו במחזור הרביעי, גם באיירן מינכן ואינטר הבטיחו את מקומן בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל עם כל הכבוד לאימפריות הללו, הסיפור הגדול שייך לאפואל ניקוסיה. אלופת קפריסין הפכה הערב (רביעי) לראשונה ממדינתה שצולחת את שלב הבתים, לאחר שסיימה ב-0:0 ברוסיה מול זניט סנט פטרסבורג במחזור החמישי ונותרה בלתי מנוצחת במפעל. זניט תיאבק על המקום השני עם פורטו במחזור הסיום, אחרי שהפורטוגלים ניצחו 0:2 את שחטאר דונייצק.

דרמה גדולה הייתה גם בלברקוזן, שם צ'לסי רצתה להבטיח עלייה, אבל הפסידה בדקה ה-90 לגרמנים 2:1 ואיבדה לטובתם את המקום הראשון בבית ה'. בעוד לברקוזן עלתה בכל מקרה, צ'לסי הנמצאת בעיצומו של משבר, תיאלץ להילחם על הכרטיס בסטמפורד ברידג' מול ולנסיה, שמחצה 0:7 את גנק של אליניב ברדה. בבית ו' עלתה ארסנל עם 1:2 על דורטמונד בניצוחו של רובין ואן פרסי, כאשר המקום השני פתוח בעקבות ההפסד המפתיע של מארסיי 1:0 לאולימפיאקוס. ברצלונה ענתה לזלאטן איברהימוביץ' עם 2:3 על מילאן בסן סירו, אבל שתי הקבוצות עלו יחד לשלב הבא.

זלאטן איברהימוביץ', שחקן מילאן. רויטרס
לא מוכן לשמוע יותר על ברצלונה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

בית ה'

לברקוזן - צ'לסי 1:2

גם עכשיו אנדרה וילאש בואש יגיד שלא מדובר במשבר? צ'לסי שלו הפסידה שוב, הפעם בצורה דרמטית ללברקוזן שעלתה על חשבונה למקום הראשון. מיכאל באלאק קיבל מתנה נאה מחבריו במשחקו ה-100 באירופה, כשהם מחקו בסיום את שער היתרון של דידייה דרוגבה וסיבכו קשות את צ'לסי, שתהיה חייבת לנצח את ולנסיה או לסיים איתה ב-0:0 (בעקבות שער החוץ שכבשה ב-1:1 בסיבוב הקודם). לברקוזן, שכבר חושבת על העונה הבאה והחתימה את הבלם פיליפ וולשייד, תבטיח את המקום הראשון אם תנצח את גנק החלשה. מקומה בשלב הבא בכל מקרה מובטח.

דקה 48: גול! פתיחה מצוינת מבחינת צ'לסי למחצית השנייה. דניאל סטארידג' שלח כדור פנטסטי לדידייה דרוגבה, שהסתובב על שני שחקנים ובעט כדור חד אל הרשת. 0:1 לצ'לסי.

דקה 73: גול! מתפרצת קטלנית של לברקוזן. סידני סאם שלח כדור אל הרחבה, והמחליף ארן דרדיוק נגח פנימה לשער החשוף אחרי שתי דקות בלבד על המגרש. 1:1.

דקה 90: גול! המהפך של לברקוזן הושלם. קרן של גונסאלו קסטרו מצאה את הראש של הבלם מנואל פרידריך, שנגח לחיבורים של פטר צ'ך. 1:2 מדהים ללברקוזן.

ולנסיה - גנק 0:7

אף על פי שלא השיגה ניצחון אחד בסיבוב הראשון של שלב הבתים, ולנסיה ניצבת במקום השני של בית ה' ותלויה בעצמה. הקבוצה של אונאי אמרי התעללה בגנק עם רביעייה במחצית הראשונה ועוד שלושה לאחר ההפסקה (שער ושלושה בישולים לז'ונאס, שלושער לרוברטו סולדאדו) ותצא לסטמפורד ברידג' עם סיכוי ממשי לעלות שלב - דבר שהיה כמעט בלתי אפשרי מבחינתה אחרי שלושה משחקים. אליניב ברדה רשם 72 דקות בהרכב האלופה הבלגית, שתחפש את ניצחון הראשון אי פעם בליגת האלופות במחזור הסיום מול לברקוזן, או לפחות תקווה לא לספוג השפלה נוספת.

דקה 10: גול! טינו קוסטה הגביה כדור נהדר לרחבה, והברזילאי ז'ונאס נגח בעוצמה אל הרשת מחמישה מטרים. שער שלישי בשלושה משחקים בליגת האלופות לז'ונאס, 0:1 מהיר לוולנסיה.

דקה 13: גול! ז'ונאס שלח כדור עומק נהדר לרוברטו סולאדו, שהיתל בחאלים היילנד ובעט פנימה. 0:2 לוולנסיה.

דקה 35: גול! הצמד ההתקפי של ולנסיה מפרק את גנק. ז'ונאס שלח במסירת עומק את סולדאדו, שהגיע לפני בלמי גנק הכבדים והשלים צמד. 0:3 קל לוולנסיה.

דקה 39: גול! כדור תועה ברחבת גנק הגיע לפאבלו הרננדס, שהעביר רוחב לסולדאדו שכבש מקרוב את השלישי שלו במשחק והחמישי בליגת האלופות. קונצרט של ולנסיה, 0:4.

דקה 68: גול! ז'ונאס מצא את הרננדס, שסובב כדור שטוח מ-16 מטרים לפינה הרחוקה. 0:5 לוולנסיה.

דקה 70: גול! גם המחליף של סולדאדו מצטרף לחגיגה. אריץ אדוריץ ניער שני שומרים וגלגל מול לאסלו קטלש האומלל. 0:6 לוולנסיה.

דקה 81: גול! הנה השביעי. קטלש אמנם עצר את הטיל של ז'ונאס, אבל טינו קוסטה מצא את הרשת. 0:7 אדיר.

בית ו'

ארסנל - דורטמונד 1:2

שתי קבוצות במומנטום נהדר נפגשו באצטדיון האמירויות, כשרק אחת הצליחה לשמור עליו. ארסנל הלוהטת המשיכה במסע הניצחונות שלה, כשרובין ואן פרסי הפנטסטי שוב מצא את הרשת עם שתי נגיחות שסידרו לארסנל עלייה 12 ברציפות משלב הבתים. דורטמונד, לעומת זאת, תצטרך לנצח 0:4 את מארסיי ולקוות שאולימפיאקוס לא תנצח במחזור האחרון כדי לעלות. בנוסף, אלופת גרמניה איבדה בגלל פציעות את סוון בנדר ומריו גצה כבר במחצית הראשונה. יוסי בניון עלה כמחליף בדקה ה-74, ספג כרטיס צהוב והיה שותף לניצחון השישי ברציפות של התותחנים על יריבה גרמנית.

דקה 49: גול! אחרי שאיבדה את סוון בנדר ומריו גצה בגלל פציעות, דורטמונד סופגת. מהלך מבריק של אלכס סונג הסתיים עם הגבהה לרחבה, ומי אם לא רובין ואן פרסי נגח פנימה. רומן ווידנפלר רק נגע בכדור, 0:1 לארסנל.

דקה 86: גול! תומאס ורמאלן נגח ראשון כדור קרן, וכדי להמשיך פנימה בראש היה כמובן ואן פרסי, שחגג צמד. 0:2 לארסנל.

דקה 90: גול! שער מצמק לדורטמונד. שינג'י קגאווה קיבל כדור מרוברט לבנדובסקי וכבש מקרוב. ארסנל ניצחה 1:2.

מארסיי - אולימפיאקוס 1:0

הקבוצה של דידייה דשאן פתחה רע מאוד את העונה בליגה, והערב הסתבכה גם בליגת האלופות. נקודה הייתה מספיקה לה כדי להעפיל לאור התוצאה של דורטמונד, אך בדקה ה-83 מארסיי נכנעה לשער נפלא של יאניס פטפצידיס והחזירה גם את אולימפיאקוס לתמונת העלייה. מארסיי עם שבע נקודות תתארח אצל דורטמונד במחזור הבא, כשהיוונים עם שש יארחו את ארסנל. לא כך רצו המארחים להגיע לקלאסיקו הצרפתי מול פריס סן ז'רמן ביום ראשון.

דקה 82: גול! פראן יסטה העביר כדור שמאלה, והמחליף הצעיר יאניס פטפצידיס ירה בשמאל מ-14 מטרים אלכסונית פנימה. שער גדול, 0:1 מפתיע לאולימפיאקוס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בית ז'

זניט - אפואל ניקוסיה 0:0

מה תגידו על אלופת קפריסין? אפואל ניקוסיה, הסנסציה של שלב הבתים, שרדה גם בסנט פטרסבורג מול זניט האימתנית ועשתה היסטוריה כשהפכה לקפריסאית הראשונה שהבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר. היה זה משחק חוץ שלישי בליגת האלופות בו אפואל משיגה תיקו, כשבמבצר הביתי היא ניצחה פעמיים. זה מספיק לה כדי להעפיל, מכיוון שבמחזור הבא פורטו וזניט נפגשות ולא יוכלו לעקוף אותה יחד. זניט, ששלטה והחמיצה ללא הפסקה, כולל כדור למשקוף והצלות של הקפריסאים מהקו, מועמדת לזכות בכרטיס הנוסף למרות שנעצרה אחרי תשעה ניצחונות בית רצופים. הרוסים יקוו גם לא לספוג עונש כבד מדי בגלל רימוני העשן שגרמו להפסקת המשחק.

דקה 55: המשחק הופסק בגלל רימוני עשן שנזרקו לעבר כר הדשא ויצרו ענן עשן אדיר. זניט תספוג קנס כבד בעקבות האירועים, המשחק חודש לאחר כחמש דקות.

דקה 60: ההזדמנות הגדולה של זניט במשחק מגיעה באיום ה-14 לעבר השער. אלכסנדר בוחארוב התרומם נהדר ונגח חזק, אך הכדור שלו נעצר במשקוף.

שחטאר דונייצק - פורטו 2:0

שתי המאכזבות הגדולות של בית ז' נפגשו בדונבאס ארינה, ממנו יצאה אלופת פורטוגל כמאושרת הגדולה, עם סיכוי לעלות בכל זאת בעזרת ניצחון על זניט במחזור האחרון. שחטאר צברה רק שתי נקודות וחווה את הקמפיין המאכזב ביותר שלה במפעל, כשהפעם היא נכנעה לשער מאוחר של הולק ועוד עצמי של רזבאן ראט הרומני.

דקה 79: גול! הגנת שחטאר החולמנית הפקירה את הולק, שנכנס לרחבה ובעט פנימה. 0:1 חשוב לפורטו.

דקה 90: גול! פורטו סוגרת עניין עם שער עצמי. מייקון בעט מחוץ לרחבה כדור שעשה דרכו החוצה, אבל רזבאן ראט שם רגל וכבש לשערו הוא. 0:2 לפורטו.

בית ח'

מילאן - ברצלונה 3:2

המשחק הכי מסקרן של המחזור הבטיח וגם קיים. כל הדיבורים על העימות בין זלאטן איברהימוביץ' לקבוצה אותה עזב ועליה קרא תיגר מאז, הולידו 90 דקות נפלאות שהסתיימו בניצחונה של אלופת אירופה. ברצלונה הבטיחה גם את המקום הראשון ושחקניה הקדישו את הניצחון לעוזר המאמן טיטו וילאנובה שעבר ניתוח להסרת גידול. זלאטן אמנם כבש לרשת בארסה, אך אקס אחר, מארק ואן בומל, סייע לה עם שער עצמי לפני כן, וליאונל מסי וצ'אבי התגברו על ביצוע נהדר של קווין פרינס בואטנג. מילאן תהיה גם היא בשמינית הגמר. אז, אגב, זה הסתיים בהנפת הגביע האירופי הנכסף בפעם השביעית בתולדותיה.

דקה 14: גול! התקפה יפה של ברצלונה הסתיימה עם כדור רוחב של סיידו קייטה, אותו המשיך דווקא מארק ואן בומל לשערו הוא. שער עצמי של ההולנדי מול קבוצתו לשעבר, 0:1 לברצלונה.

דקה 20: גול! האיש הכי מדובר גם כובש. קלרנס סיידורף הכניס כדור עומק אלגנטי לזלאטן איברהימוביץ', שבבעיטה שטוחה ומדויקת הכניע את ויקטור ואלדס מתוך הרחבה. זלאטן מזכיר לקטלאנים מה הוא שווה, 1:1.

דקה 23: איזו החמצה של ליאונל מסי. הפנומן הארגנטינאי קיבל כדור רוחב מססק פברגאס ומחמישה מטרים ירה למשקוף.

דקה 31: גול! פברגאס החליף מסירות עם צ'אבי, שנכנס לרחבה ונדחף קלות על ידי אלברטו אקווילאני. השופט וולפגנג שטארק שרק לפנדל. מסי עצר לפני הבעיטה הראשונה וספג צהוב, אבל הפציץ בשנייה לפינה הימנית וחגג. 1:2 לברצלונה.

דקה 54: גול! איזה ביצוע של קווין פרינס בואטנג. הקשר הגנאי עקץ את השומר שלו בעזרת תרגיל מרהיב עם העקב, והפציץ לפינה הקרובה של ואלדס. 2:2.

דקה 63: גול! מסירת עומק מדודה של מסי מצאה את צ'אבי, שמתוך הרחבה בעט במדויק אל הרשת. משחק פנטסטי בסן סירו, 2:3 לברצלונה.

באטה בוריסוב - ויקטוריה פילזן 1:0
לפילזן: מארק באקוש (42)

זלאטן איברהימוביץ' פותח פה גדול על גווארדיולה ובארסה

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully