וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואה: "הספורט בספרד נגוע בסמים". נדאל: "הוא מטופש"

טניסאי העבר טען ב"לה מונד" שספרד משתמשת בשיקוי פלא: "איך השתלטו על הכל?". נדאל זעם: "אסור לתת לו לכתוב בעיתון"

רפאל נדאל הגיב היום (שני) להאשמות של יאניק נואה על כך שהספורט הספרדי נגוע בסמים. נואה, מגדולי הטניסאים בתולדות צרפת, טען שההצלחה הגדולה של הספורטאים בספרד היא בזכות "שיקוי קסם". כידוע, ספרד אלופת העולם בכדורגל, אלופת אירופה בכדורסל, ובשנים האחרונות ספורטאיה בולטים בענפי הטניס והאופניים.

"איך יכול להיות שאומה משתלטת בן לילה על כל עולם הספורט?", שאל נואה בטור שלו ב"לה מונד" הצרפתי, "פעם היינו צמודים אליהם בכדורגל, בכדורסל, בטניס... היום הם רצים מהר יותר וקופצים יותר גבוה... אנחנו נראים לידם כמו גמדים. האם הם גילו טכניקות חדשות או מתקני אימון חדישים שאף אחד בעולם לא העלה בדעתו? חיפשתי, ולא מצאתי הוכחות שיש כאלה דברים. כיום אם אין לך שיקוי פלא, קשה מאוד לנצח... היום מי שמנצח הם אלה שמנצחים את בדיקות הסמים...

"על שערוריית הספורט הגדולה ביותר בתולדותיהם", המשיך נואה, "על פרשת פואנטס (רופא שנעצר על כך שסייע לרוכבי אופניים בפרשיות סמים), הם לא עשו כלום. אולי בגלל שאצלם הספורט הוא כל כך חשוב, עד שחייבים להגם על הגיבורים שלו".

נדאל הגיב בכעס על ההאשומת של נואה. "אסור לתת לבן אדם הזה לכתוב יותר בעיתון", אמר הטניסאי, "מה שהוא אמר היה מטופש לחלוטין, כאילו הוא יותר טוב מכולם".

המשחק הגדול בין נדאל לפדרר ישודר בספורט2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully