וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חוזהו של ניבאלדו לא יוארך

20.11.2011 / 8:00

מתיחות בקרית שלום אחרי התבוסה הכואבת להפועל עכו: ביקורת על המחנה, גולדהאר רוצה תשובות מאיוניר

מכבי תל אביב במשבר עמוק. ואם למישהו עוד היו ספקות, הגיעה אמש (שבת) התבוסה 3:0 בעכו ושמה חותם על כך שהקבוצה נמצאת בתקופה קשה מאוד, מקצועית ובעיקר מנטלית. עם ניצחון אחד בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ובעיקר עם יכולת חלשה, הצהובים הידרדרו עד המקום השישי בטבלה, ובמחזור הקרוב מצפה לקבוצה הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב, שעשויה לפתוח הערב פער של שש נקודות מהצהובים, אם תנצח את עירוני רמת השרון.

הבעלים מיטש גולדהאר צפוי לנחות השבוע בישראל, בביקור שתוכנן מבעוד מועד ולא בשל התוצאות האחרונות שהשיגה הקבוצה. גולדהאר יצפה לקבל מהצוות המקצועי הסברים ליכולת החלשה של השחקנים בתקופה האחרונה.

בשלב זה נראה שמעמדו של המאמן מוטי איוניר יציב, אך הפסדים בדרבי ביום ראשון הבא ולבשיקטאש ביום חמישי הבא במסגרת הליגה האירופית, עשויים להביא את ראשי הקבוצה לחשוב גם על עמדת המאמן.

איוניר, אגב, ניסה להעיר את שחקניו בתדרוך המחצית ואמר להם בין השאר: "אנחנו צריכים להתחיל את החצי השני כמו גברים, יש לנו 45 דקות ואפשר לנצח את המשחק. אל תשכחו שאנחנו בעשרה שחקנים, אז הרביעייה האחורית חייבת לשחק ברוגע ולהניע את הכדור בשכל ובאחריות. אל תשתוללו ואל תעשו טעויות טיפשיות, כדי שלא נקבל את השער השני והשלישי ונתפרק". לפחות על פי מהלך הדברים במחצית השנייה, ספק אם היה מי מבין השחקנים שבאמת יישם את הדברים.

בסיום המשחק השתררה דממה בחדר ההלבשה, וגם באוטובוס שהסיע את השחקנים בחזרה למתחם האימונים בקרית שלום לא נשמע הגה במהלך כל הנסיעה, ונראה כי השחקנים קיבלו בהלם את התבוסה.

מתיחות גדולה בין פאביצ'ביץ' לניבאלדו

למעט השוער הצעיר ברק לוי, שהיה מצוין והציל את מכבי מתבוסה גדולה עוד יותר, לא ניתן לציין אף שחקן ששיחק בצורה סבירה. מי שספגו את מירב הביקורות הם הקשר הקרואטי רוברט פונצ'ץ, ששוב הורחק בכרטיס אדום ויחמיץ את הדרבי, והבלם הברזילאי ניבאלדו, שחזר להרכב אחרי היעדרות של חודש בשל פציעה בברכו, ונראה אמש רע מאוד. ניבאלדו היה אשם בשער הראשון שספגה הקבוצה מרגליו של ניסו קפילוטו בדקה ה-12, וטעות חמורה נוספת שלו כמעט סידרה שער נוסף לעכואים במחצית השנייה. בנוסף לכל זה, אף נרשמה תקרית חמורה בין הברזילאי לבין הבלם סאבו פאביצ'ביץ', כאשר השניים החליפו האשמות ומילים קשות במהלך המשחק. שחקן בקבוצה אף העיד כי השניים קיללו אחד את השני במהלך המחצית השנייה.

לוואלה! ספורט נודע כי במועדון התקבלה החלטה עקרונית שלא להאריך את חוזהו של ניבאלדו, שמסתיים בסיום העונה הנוכחית. היכולת שלו לפני הפציעה האחרונה, ובטח במשחק אמש, הדליקה כמה נורות אדומות בקרב אנשי הקבוצה. גם הפציעות הכרוניות שלו לא מוסיפות נקודות למעמדו והיה מי שאמר בתוך המועדון "שהוא יותר פצוע מאשר משחק" וזה בהחלט מדאיג את אנשי הקבוצה. במכבי מדברים על כך שלניבאלדו יש אמנם אישיות נהדרת, אבל לא נראה שהוא יהיה חלק מהעתיד של הקבוצה גם בשל גילו ובעיקר בשל היכולת שהוא מגלה העונה.

הבלם שרן ייני, שתוכנן לפתוח בהרכב, נתקף ביום שישי בערב בכאבי גב ונותר בסופו של דבר מחוץ לסגל. למרות טיפולים שעבר לפני המשחק, הוא התקשה לרוץ במבחן הכשירות שנערך לו בסמוך לשריקת הפתיחה ובמקומו הוקפץ עומר ורד להרכב, וכך סאבו פאביצ'ביץ' שהיה אמור לפתוח בעמדת המגן הימני, הוסט לתפקיד הבלם. בסיום ציינו שחקנים בקבוצה את חסרונו של ייני בהגנה.

היחיד כאמור שקיבל מחמאות בקרב השחקנים הוא השוער ברק לוי, שהיה על סף דמעות עם כניסת השחקנים לחדר ההלבשה בסיום המשחק. לוי קיבל חיבוק ארוך ומספר מילות עידוד ממאמן השוערים, שורה אובארוב, שהרגיע אותו וניסה לנחמו.

לוי הצעיר נשאל על המשחק המצוין שהציג בין הקורות למרות התבוסה וענה: "ההצגה שלי לא שווה כלום כי הפסדנו. הובסנו וזה כבר מאחורינו, זה היסטוריה, כי צריך להסתכל קדימה, כי יש דרבי, אני מקווה שנצליח להרים את עצמנו, ננסה לנצח את הדרבי. לא יודע איך קרה שהתרסקנו ככה. לא יודע להסביר מה קרה, קיבלנו אדום והכל נפל והתפרק. הדברים לא הלכו כפי שתכננו, כשאתה מקבל אדום כבר במחצית הראשונה זה לא חלק מהתוכניות שלנו, אתה לא מתכנן מראש לשחק בעשרה שחקנים מהדקה ה-40. זה לא היה צריך לקרות ככה, אבל אנחנו קבוצה מספיק חזקה בשביל להרים את עצמנו. נעשה הכל בשביל כל האוהדים שבאו עד עכו כדי לנצח את הדרבי".

השוער התבקש להתייחס למחנה האימון שמצפה כעת לקבוצה ומשאל מה לדעתו צריך לשפר: "אני לא יודע מה צריך לשפר, זה שאלות שצריך לשאול את המאמן, לא אותי".

"למה צריך את המחנה בקיסריה?"

"אנחנו יוצאים מאוכזבים מאוד מהמשחק הזה", הוסיף הקשר הצעיר משה לוגסי. "ניסינו לעשות עוד משהו אחרי הכרטיס האדום שספגנו, כי במחצית הראשונה לא נפלנו מהם. ננסה לשקם את עצמנו בדרבי", הוסיף הקשר

לוגסי התייחס לקרב העירוני שמצפה לקבוצה בשבוע הבא והוסיף: "שבוע הבא נגיע בשיא היכולת ובשיא הריכוז כי דרבי זה מעל לכל. זה מה שחינכו אותי. אני מאמין שיהיה בסדר וננצח את הדרבי הזה".

הקשר, שננזף על ידי המאמן מוטי איוניר במהלך הפסקת המחצית בשל הכרטיס הצהוב המיותר שספג, נשאל גם על ההבדל בין היכולת של תחילת העונה והתקופה הנוכחית והשיב:" יכול שזה הלחץ והעומס שהיה עלינו בתקופה האחרונה. בסך הכל שיחקנו כמעט קבוע מתחילת העונה בשלוש מסגרות, וכרגע יש לנו את הליגה להתרכז בה ובמיוחד במשחק הקרוב".

בקבוצה יעשו במהלך השבוע הקרוב מאמצים גדולים להכשיר את ברק יצחקי, שמחלים מקרע בשריר הירך וצפוי במהלך הימים הקרובים לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה. נכון לעכשיו נראה כי יצחקי יעמוד לרשות הצוות המקצועי לקראת הדרבי הקרוב, אם כי בשלב זה ההערכה היא שהוא ייכלל בסגל, אך לא יפתח בהרכב.

מספר שחקנים בקבוצה התלוננו על ההחלטה לצאת במהלך השבוע הקרוב למחנה אימון סגור, בן ארבעה ימים בקיסריה, כפי שנקבע על ידי הצוות המקצועי. "גם ככה שבוע של דרבי זה שבוע לחוץ במיוחד, אז בשביל מה להוסיף עוד פאניקה?", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "במקום להקרין שקט ורוגע ולשדר לכולם במערכת שזה שבוע רגיל והדרבי הוא עוד משחק, מייצרים כאן לחץ ובלגן. חבל מאוד כי זה רק משפיע לרעה ומפריע להכנות. הדרבי הוא משחק שיכול להחזיר אותנו לחיים, אבל אם נבוא כפי שבאנו במשחקים האחרונים, אין לנו סיכוי", הוסיף השחקן.

ההידרדרות נמשכת: מכבי תל אביב הובסה בעכו

מוטי איוניר מודה: "אנחנו נראים רע, זה היה ביזיון"

בהפועל עכו חוגגים: "הייתה רק קבוצה אחת על המגרש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully