וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיעו פריטי לבוש של אנדריי פיליאבסקי לשחקנים במכבי חיפה?

15.11.2011 / 0:31

פלאח וימפולסקי רכשו פרטי לבוש יוקרתיים מעובד המועדון, אך מאוחר יותר התברר כי אלה נעלמו מביתו של האוקראיני. במכבי חיפה סירבו להגיב

הסיפור הבא יכול להיכנס בקלות לרשימת הסיפורים ההזויים של הכדורגל הישראלי, ובטח במועדון בסדר גודל של מכבי חיפה. מספר פריטי לבוש נעלמו מדירתו של שחקן אחד, כשכעבור מספר ימים טען כי ראה את חבריו לקבוצה לובשים אותם. אלה טענו שרכשו את הפריטים מעובד המועדון ולאחר תחקיר מעמיק שנערך אצל האלופה, הוחלט בסופו של דבר להשעות את העובד בחשד שהיה מעורב לכאורה במכירת פרטי הלבוש לשחקנים. עם זאת, הוא עדיין לא פוטר.

על פי העדויות שהגיעו לראשי המועדון, הסיפור החל כאשר אותו עובד פנה לבלם הנבחרת האולימפית סארי פלאח והציע לו לרכוש פריט לבוש - חגורה של מותג היוקרה "לואי-ויטון" תמורת "מחיר מציאה", לדבריו, 400 שקל בלבד. הבלם התעניין ברכישה ומאוחר יותר התברר לו כי שחקן אחר בקבוצה, דלה ימפולסקי, כבר רכש את החגורה בדיוק במחיר הזה. פלאח פנה לעובד, ועל פי גורמים בחיפה המודעים לסיפור ביקש ממנו הנחה. המוצר נמכר תמורת 300 שקל מבלי שאיש מאנשי המועדון מודע לפרטי העסקה.

מאוחר יותר, באחד האימונים שאליו הגיע הבלם אנדריי פיליאבסקי, התרחשה על פי עדויות שחקנים מהומה גדולה בחדר ההלבשה החיפאי. האוקראיני, שמושאל לבית"ר ירושלים ועובר טיפולים רפואיים בחיפה, טען כי החגורה שייכת לו, יחד עם מספר פריטי לבוש אחרים, וסיפר כי אלה הועלמו לפני מספר ימים מדירתו. הבלם ניסה לברר אצל פלאח מהיכן השיג את החגורה, וזה ענה כי היא נרכשה במזומן מעובד המועדון. באותו רגע עלו חשדות כי העובד מעורב לכאורה בעניין.

במועדון ערכו בירור, אליו זומנו ימפולסקי ופלאח. הם טענו כי החגורה ושאר הפריטים אכן נרכשו ממנו, בהנחה גדולה. מיד לאחר מכן פנו השניים לפיליאבסקי והציעו לו את הפריטים חזרה בחינם. בקבוצה אף הציעו לשניים לקבל את הכסף בחזרה, אך הם סירבו. את תגובת עובד המועדון לשעבר לא היה ניתן להשיג השבוע. במכבי חיפה סירבו להגיב. יש לציין כי למרות החשדות וההחלטה לפטר את עובד המועדון, לא הוכח כי הוא זה שאכן היה מעורב בהעלמת החפצים מביתו של פיליאבסקי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully