וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 79:85 את ברק נתניה

בריאן רנדל, שחזר מפציעה הוביל את הקבוצה מהבירה לניצחון שני העונה עם 21 נקודות ועזר לקטש לשחרר הרבה לחץ

הרבה לחץ השתחרר הערב (שני) בהפועל ירושלים ואצל המאמן שלה, עודד קטש. הקבוצה מהבירה ניצחה 79:85 את ברק נתניה בחוץ, במשחק שסגר את המחזור הרביעי בליגת העל. לירושלמים זה היה ניצחון שני העונה וראשון לאחר שני הפסדים ברציפות, בעוד נתניה נותרה ללא ניצחון גם אחרי שלושה משחקים.

עודד קטש, מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
סוף סוף משחרר קצת לחץ. קטש/קובי אליהו

איזה מזל יש לקטש שבסגל הוא מחזיק ווינר כמו יובל נעימי. נכון שלפעמים גארד נבחרת ישראל גם עולה לירושלים ביוקר, אבל הערב הוא לא קיבל הרבה דקות ונכנס רק במאני טיים, שם הוא לקח צעד אחד קדימה והוביל את ירושלים לניצחון עם הרבה קור רוח ונקודות יקרות במיוחד מהעונשין בשניות הסיום. שחקן נוסף שהוסיף הרבה לירושלים הוא כמובן בריאן רנדל. הפורוורד הנהדר, שעדיין לא שיחק העונה בשל פציעה, לקח מנהיגות מהדקות הראשונות וסיים עם 21 נקודות , 5 ריבאונדים והרבה נשמה שנתן לקבוצה. גם אייברי בראדלי, שבכלל אמור לעזוב את הקבוצה, נראה טוב אולי בפעם הראשונה והאחרונה שלו בארץ הקודש.

מנגד, בנתניה אמנם נותרו ללא ניצחונות גם אחרי שלושה משחקים אבל בהחלט יכולים להיות די שבעי רצון אחרי המשחק הערב, שבא שבוע אחד בלבד לאחר שגררו את מכבי תל אביב לדרמה גדולה במיוחד דווקא בהיכל הספורט ביד אליהו. הזרים של נתניה, ובעיקר אדריאן בנקס וג'רום רנדל, היו פשוט נהדרים, בעוד כריסטיאן בארנס, שהיה מצוין מול מכבי, לא הראה את הכדורסל שלו. בסך הכל נראה שנתניה קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהמאזן שלה מראה נכון לעכשיו.

מהלך המשחק

רבע ראשון

המשחק נפתח בצורה שקולה כשבריאן רנדל, ששיחק לראשונה העונה, נכנס מצוין להתמודדות והעלה את ירושלים ל-5:9 עם ארבע נקודות. גם אלישי כדיר טייל ותרם שתיים נוספות, שהעלו את האורחת ל-7:11 בעוד הגנת נתניה משקיפה מהצד. נתניה הצליחה לחזור למשחק עם שלשה של בנקס, שכבר קבע 13:14, אך נקודות נוספות של רנדל ובראדלי קבעו 16:16. שלשה של בראדלי ונקודות נוספות של רנדל העלו את ירושלים ל-18:23. נקודות של ג'רום רנדל ואוסברי צימקו ל-23:21 לפני שירושלים ברחה ל-23:27, אך שלשה של ג'רום רנדל ושתי נקודות של אוסברי קבעו 27:28 למקומיים בתום רבע נטול הגנות.

רבע שני

בנקס פתח את הרבע השני עם שלשה, בעוד ירושלים מגיבה עם שני איבודים והעבירה השלישית של כדיר וזה 27:31 לנתניה, שהמשיכה לרוץ וברחה ל-27:36 אחרי שלשה של ג'רום רנדל. קטש לקח פסק זמן וירושלים צימקה ל-36:31 עם נקודות של בריאן רנדל ויזרעאלי. הטבעה אדירה של בריאן רנדל ונקודות של גרונפלד, קוקיה וסטרוברי השלימו ריצת 0:14 לירושלים ו-36:41 לאורחת. קליעות עונשין מדויקות של כריס ווטסון קטעו את הרצף השלילי של נתניה ועזרו לה לרדת למחצית בפיגור 42:40 בלבד.

רבע שלישי

נתניה פתחה טוב יותר את הרבע עם ריצת 5:9 ועלתה ל-47:49 עם נקודות של בארנס ובנקס. ירושלים חזרה למשחק ואיזנה ל-54:54 אחרי שלשה של סטרוברי עד שהטבעה של בריאן אוסברי העלתה את נתניה בחזרה ל-54:56. בראדלי סיים מתפרצת עם ליי אפ קל וקבע 56:56. ירושלים הצליחה להתעלות למרות פציעה קלה של רנדל ועלתה ל-60:65 בתום הרבע עם נקודות של בראדלי, גרונפלד ושלשה של יזרעאלי.

רבע רביעי

הרבע האחרון נפתח בקצב איטי מאוד כשבראדלי ואוסברי היחידים שמספקים נקודות אחרי שלושה דקות וזה 62:67. את הקרח הזה שבר גרונפלד עם שתי נקודות, שהעלו את ירושלים ל-62:69. הקבוצה של קטש ביצעה טעויות ושתי קליעות עונשין מדויקותת של ווטסון ושלשה של בנקס הורידו את ההפרש ל-69:67. נתניה הצליחה לעלות כבר ל-73:74 אחרי נקודות של בנקס, אבל נעימי הוביל את ירושלים ל-74:79. הגארד המשיך להוביל את ירושלים וסגר את המשחק עם שתי קליעות עונשין יקרות לקראת הסיום, בו ירדו שתי הקבוצות ב-79:85 לקבוצה של עודד קטש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סטטיסטיקה

קלעו לברק נתניה: אדריאן בנקס 25 נקודות (5 מ-11 לשלוש) ו-4 חטיפות, ג'רום רנדל 22, 6 אסיסטים, 5 איבודים ו-4 ריבאונדים, בריאן אוסברי 13, ליאור חכמון 6 (1 מ-8 מהשדה), כריס ווטסון 6, כריסטיאן בארנס 4, ליאור ליפשיץ 2, שגב זיקרי 1. יהוא אורלנד רשם 19:30 דקות, אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: בריאן רנדל 21 נקודות (9 מ-12 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, די ג'יי סטרוברי 13, אייברי בראדלי 13, 5 ריבאונדים ו-5 איבודים, יובל נעימי 8, אלישי כדיר 8 ו-10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'רוויס ורנדאו 6 ו-5 ריבאונדים, דן גרונפלד 6, גוני יזרעאלי 5 ו-6 אסיסטים, אורי קוקיה 5 ו-7 ריבאונדים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully