וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:2 דרמטי בין ברצלונה לבילבאו

שער של מסי בתוספת הזמן הציל נקודה לקטלאנים במשחק מהנה. ריאל עם שלוש נקודות יתרון אחרי 1:7 על אוסאסונה

ריאל מדריד הבטיחה לעצמה לפחות שבוע נוסף בפסגת הטבלה הספרדית אחרי שהביסה היום (ראשון) 1:7 את אוסאסונה בסנטיאגו ברנבאו, אבל את המתנה הגדולה שלה היא קיוותה לקבל שעות אחר כך. ברצלונה יצאה למשחק חוץ קשה מול אתלטיק בילבאו וכבר נקלעה לפיגור 2:1, אך בתוך תוספת הזמן היה זה ליאונל מסי שהציל לה נקודה עם שער ראשון אי פעם מבחינתו בסן מאמס וקבע 2:2 דרמטי בתום משחק מהנה. ריאל תסתפק ביתרון של שלוש נקודות על פני יריבתה הגדולה.

אתלטיק בילבאו - ברצלונה 2:2

אלופת אירופה ידעה שהמשחק בסן מאמס מהווה מוקש אמיתי, אך האמינה שגם אותו תצליח לנטרל. אלא שלאתלטיק בילבאו היו תכניות שונות, שכמעט הושלמו במלואן. שחקניו של מרסלו ביילסה עצרו את ליאונל מסי לאורך 90 דקות והיו כל כך קרובים לניצחון סנסציוני, אבל בתוספת הזמן הארגנטינאי נהנה מטעות איומה בהגנה וקבע שוויון דרמטי. כך נמנע מבילבאו להיות הראשונה שמנצחת את ברצלונה העונה, ומאז אפריל 2011, אז עשתה זאת יריבתה המושבעת ריאל סוסיאדד.

המארחים פתחו בהתלהבות גדולה, ובדקה ה-20 גם הכניעו את ויקטור ואלדס אחרי כמעט 900 דקות בהן נעל את השער. אנדר הררה היה האיש ששבר את הקרח עם בעיטה נפלאה מסובבת לחיבורים, אחרי בישול של מרקל סוסאטה. ארבע דקות לאחר מכן הצליחה בארסה לחזור, כשאריק אבידל העביר כדור מצד שמאל וססק פברגאס שחזר להרכב נגח פנימה.

פפ גווארדיולה ניסה לדרבן את שחקניו אחרי מחצית ראשונה מהנה ודו צדדית, אך הקצב נרגע למרות שליטה של ברצלונה בשדה. הנעת הכדור הסבלנית של הקטלאנים קיבלה מהלומה כואבת בדקה ה-80, כשכדור קרן מצד ימין נבעט על ידי אבידל על רגלו של פרננדו יורנטה ולאחר מכן ניתז מג'רארד פיקה אל הרשת. הבלגן ברחבה עלה לבלם בשער עצמי כואב, אך למזלו, גם בצד השני שילמו ביוקר על טעות. אחרי לחץ מאסיבי ב-10 הדקות האחרונות והרחקה של פרננדו אמורבייטה בדקה ה-90, בלבול בין השוער גורקה איראיסוס להגנה שלו איפשר למסי לגלגל אל הרשת בתוך תוספת הזמן ולהציל נקודה לברצלונה. תיקו רביעי העונה לקטלאנים, שיכולים להסדיר נשימה אחרי מותחן אדיר.

ריאל מדריד - אוסאסונה 1:7

קונצרט בסנטיאגו ברנבאו. אנחל די מריה שהגיע למשחק עם שבעה בישולים בליגה, שוב לבש את סינר הטבחים וסידר לחבריו את שלושת השערים של ריאל מדריד במחצית הראשונה. הוא סידר לכריסטיאנו רונאלדו שער נגיחה בדקה ה-23 - הכיבוש ה-11 של הפורטוגלי ב-11 מחזורים ואחר כך הכין את השערים של פפה (34) וגונסאלו היגואין (40). איברהימה באלדה הפתיע עם שער שוויון זמני בדקה ה-30, אבל זמני היא מילת המפתח כאן.

די מריה קיווה לבשל עוד במחצית השנייה, אבל שלוש דקות בתוכה נפצע והוצא מהמגרש על גבי אלונקה. סיבות לדאגה מבחינת ריאל, אבל לא בכל הנוגע למשחק הנוכחי. בדקה ה-54 מסוט אוזיל נכנס לרחבה בדרכו למצב נוח, אבל הוכשל על ידי אנקו סאטרוסטגי שראה אדום. רונאלדו כבש מהנקודה הלבנה וקבע 1:4, חגג מעט והתפנה לנגוח את ה-1:5 בדקה ה-57.

החגיגה נמשכה עם שער של קרים בנזמה בדקה ה-62 והמצב על לוח התוצאות אפשר לז'וזה מוריניו לשלוח את נורי שאהין להופעת בכורה במדים הלבנים כבר בדקה ה-65. בדקה ה-81 גם בנזמה השלים צמד, כשהוא נהנה מהגנה מופקרת ומהחדרת כדור של ארבלואה, שסידר לו מצב נוח ממרכז הרחבה בדרך לתוצאת המשחק, 1:7 לריאל מדריד.

חטאפה - אתלטיקו מדריד 2:3

דווקא אחרי ה-0:4 הגדול על אודינזה בליגה האירופית הקולצ'ונרוס חזרו לסורם בליגה, ונותרו במרחק של ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. רדאמל פלקאו נתן לאורחים יתרון בפנדל בדקה ה-30, אבל עבדלאזיז בראדה איזן כעבור עשר דקות. מיצ'ל הפך את הקערה בדקה ה-49, ואחרי שאלברו דומינגס השווה בדקה ה-80, קיבלו המקומיים פנדל אותו הפך דייגו קסטרו לשער הניצחון בדקה ה-83.

אספניול - ויאריאל 0:0

הדהירה של אספניול נבלמה בשבוע שעבר עם הפסד במלאגה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, וגם מול הצוללת הצהובה החבוטה הקטלאנים לא הצליחו לחזור למסלול הניצחונות.

ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד 0:4

העולה החדשה התעללה בבאסקים אחרי שפיטי פתח בחגיגה עם פנדל בדקה ה-12, מיצ'ו הוסיף צמד בדקות 49 ו-62 ורוברטו טראשורס חתם בדקה ה-72.

תוצאות נוספות:

סראגוסה - ספורטינג חיחון 2:2

לסראגוסה: אלברטו בוטיה (עצמי) 28, הלדר פושטיגה 90. לחיחון: דויד בראל 30, 44.

גרנאדה - סנטאנדר 0:0

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully