וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי ת"א: סאבו פאביצ'ביץ' על הספסל

30.10.2011 / 16:29

פונצ'ץ יחליף במרכז ההגנה את הבלם הפצוע, גם זיו ודאבור בהרכב, עטר חוזר למפגש מול האקסית (ב', 20:50, ע'1). אבו זייד וחדד יפתחו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה ניצחה העונה ארבעה משחקים ובכולם לא ספגה שער (פעם אחת 0:2 ושלוש פעמים 0:1).

* הקבוצות נפגשו העונה בשלב הבתים של גביע הטוטו והצהובים ניצחו 0:2.

* ב-10 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות, ניצחה מכבי בחמישה משחקים, בני יהודה בשלושה ועוד שניים הסתיימו בתיקו.

* פדרו גלבאן אחראי ישיר על שישה מתוך תשעת השערים של בני יהודה עם שלושה בישולים ושלושה שערים שכבש בעצמו.

* שתי הקבוצות ספגו שמונה שערים. ההבדל הוא שמכבי כבשה 18 ובני יהודה את מחצית הכמות בדיוק.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הקבוצה קיימה היום את האימון המסכם וסיימה את הכנותיה לקראת המשחק. המאמן יוסי אבוקסיס יערוך מספר שינויים בהרכב, בעקבות היכולת החלשה שהציגה הקבוצה במחזורים האחרונים. הבלם אביב חדד ישוב להרכב ויפתח יחד עם גל כהן במרכז ההגנה. איציק עזוז החלים מהפציעה בגבו ויפתח בעמדת המגן הימני, כאשר עוז ראלי יתופקד כמגן שמאלי. מי שלא יהיה בסגל הוא הבלם דן מורי שסובל מדלקת חריפה בקרסול.

הקשר חסן אבו זייד שהתייבש על הספסל שבועות ארוכים, ישוב להרכב, לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי. שלו מנשה וישראל זגורי ישחקו בכנפיים, כאשר פדרו גלבאן ודינו אנדלובו ישלימו את חוליית ההתקפה. אוהדי הקבוצה ישבו כרגיל ביציעים 8 ו-13, בעוד שאוהדי מכבי יתרכזו ביציעים 2 ו-7.

מכבי תל אביב:

סאבו פאביצ'ביץ' שוב סובל מפציעה בקרסול ובמכבי החליטו שלא לסכנו, כך שהוא יישב על הספסל. רוברטו פונצ'ץ ישחק כבלם לצד שרן ייני, כשהאריס מדוניאנין יוסט לתפקיד אחורי יותר בקישור ומואנס דאבור ייכנס להרכב. בכל מקרה, רפי דהן ודור מיכה ישחקו בחוליה המרכזית ובחלק הקדמי ישחקו רוברטו קולאוטי ואלירן עטר, שסיים עונש הרחקה.

המאמן מוטי איוניר שם היום דגש על שמירת לחץ במרכז המגרש ויציאה מהירה להתקפה. איוניר יחסר את גל אלברמן וגיז'רמו ישראלביץ' הפצועים שלא יכללו בסגל. יואב זיו שהושעה ממשחק הליגה הקודם בשל התקרית בסטוק, ישוב לסגל ויפתח בהרכב על חשבון אורי כהן שתורגל לאורך השבוע.

יעמדו למבחן

בני יהודה: פדרו גלבאן

הטענה הרווחת נגד הארגנטינאי המוכשר היא שהוא לא מגיע למשחקים גדולים ואיכשהו נעלם נגד הגדולות. גלבאן אמנם כבש כבר שלושה שערים ובישל כמות דומה, אך נראה כי עד כה הוא לא במיטבו. אין בכלל ספק שגלבאן הוא הברומטר המובהק של הזהובים וכשהוא רוקד על המגרש, כל הקבוצה מצטרפת אליו לריקוד. הקשר המחונן לא נמצא בתקופה טובה ודווקא מול הצהובים ולעיני הקהל הביתי יש לו הזדמנות מצויינת לחזור לעניינים.

מכבי תל אביב: אלירן עטר

החלוץ רעב מאוד לשחק ובמיוחד לחזור לכבוש בליגה. עונש ההרחקה משני משחקים, התקרית בסטוק ומספר פציעות הוציאו קצת מהמסלול את החלוץ המחונן שכבר כבש העונה שלושה שערים ומבחינתו לא יהיה משחק מתאים יותר מלחזור לכבוש מאשר מול האקסית בה גדל ושיחק עד שהגיע לקרית שלום. עטר יצטרך להישאר מרוכז ולא להתייחס לקהל של בני יהודה שינסה להוציא אותו מהכלים. אם יתרכז רק בנעשה על הדשא, הוא והקבוצה שלו יכולים רק להרוויח מזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, גל כהן, עוז ראלי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ישראל זגורי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, רוברטו פונצ'ץ, שרן ייני, יואב זיו, רפי דהן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

בני יהודה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully