וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:5 לברצלונה על מאיורקה, ריאל מדריד גמגמה

מסי חגג שלושער מול אוואט וזינק ל-199 שערים במדי אלופת ספרד. הבלנקוס עלו לפסגה אחרי 0:1 על סוסיאדד, היגואין כבש

בואו לבחור את השער הכי זכור של מסי בברצלונה

המחזור העשירי בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת), כמעט כרגיל, עם משחקיהן של שתי הגדולות - ריאל מדריד וברצלונה. תחילה עלתה האלופה, שלא התקשתה לדרוס גם את מאיורקה עם 0:5 קליל בקאמפ נואו, במשחק שהוכרע כבר בדקה ה-30 אחרי שליאונל מסי השלים שלושער שהקפיץ אותו ל-199 שערים במדי המועדון.

בהמשך ריאל מדריד הרבה פחות הרשימה, הסתפקה ב-0:1 על ריאל סוסיאדד משער שכבש גונסאלו היגואין כבר אחרי תשע דקות, אבל גם בלי תצוגה מרשימה זה הספיק לבלאנקוס לעלות זמנית למקום הראשון בטבלה. לבנטה תפגוש ביום ראשון את אוסאסונה, וניצחון של הקבוצה הקטנה מוולנסיה ישיב אותה אל הפסגה. עוד לפני כן המשיכה ולנסיה לשעוט במעלה הטבלה עם 1:3 ביתי על חטאפה, בעוד שגם שכנתה ויאריאל רשמה ניצחון ביתי יקר עם 0:2 על ראיו וייקאנו שהעלה אותה מעל הקו האדום.

דודו אוואט שוער מאיורקה מול איסק קואנקה שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
לא ריחמו עליו. אוואט/GettyImages, David Ramos

ברצלונה - מאיורקה 0:5

אחרי התיקו מול סביליה במשחק הקודם שלה בקאמפ נואו והניצחון הדחוק בגראנדה, התפוצצה האלופה דווקא מול הקבוצה של דודו אוואט ותומר חמד, שנותר על הספסל למרות שכבר הספיק לכבוש ארבעה פנדלים העונה, והקבוצה מפאלמה כבר עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

כבר בדקה ה-13 קיבלה בארסה פנדל אחרי נגיעת יד של ויקטור, וליאונל מסי שבר בצורת הבקעות של שלושה משחקים וכבש את שערו ה-197 במועדון בפצצה לחיבורים. כעבור שלוש דקות עצר אוואט את וייה באחד על אחד, אבל בדקה ה-22 ניצל מסי כדור רוחב של אדריאנו כדי לכבוש מתוך תיבת החמש את השני שלו. בדקה ה-30 קיבל הפנומן הארגנטינאי כדור ארוך מדני אלבס ושלח פצצה ממרכז הרחבה לרשת, שקירבה אותו למרחק של שער בודד מציון הדרך ההיסטורי.

בדקה ה-50 שלח אדריאנו בישול נוסף, הפעם לקואנקה שחגג שער בכורה בקבוצה הבוגרת כשחלף על פני אוואט וגלגל לרשת. בהמשך המחצית הוריד מסי הילוך בזמן שחבריו המשיכו להקשות על אוואט, שבסדרת הצלות מצוינת שמר את התוצאה בעינה עד שדני אלבס הפגיז מ-20 מטר למשקוף ופנימה בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק.

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד 1:0

הקבוצה של ז'וזה מוריניו יצאה למשחק לא קל באנואטה אחרי שכמובן צפתה בפירוק של ברצלונה ועוד לפני שלבנטה השלימה את המחזור העשירי, אבל גילתה בגרות וחזרה עם ניצחון חוץ מינימלי שמקפיץ אותה זמנית למקום הראשון בטבלה. הבלאנקוס שנמצאים בכושר מצוין התקשו לפרק את הרשת של סוסיאדד, ואחרי שער מוקדם של גונסאלו היגואין, היא הורידה את הרגל מהגז וגם יתר ההזדמנויות שלה לא נוצלו.

אחרי חמישה ניצחונות רצופים ומאזן של 3:21, ריאל הייתה משוכנעת שהיא הולכת לקראת עוד ניצחון ענק. בדקה התשיעית הארגנטינאי, שהמשיך לפתוח על חשבון קארים בנזמה שישב על הספסל, קיבל כדור מפאביו קואנטראו (שפתח במקום מרסלו), נותר מול שוער סוסיאדד ושלח את הכדור לרשת. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה הארגנטינאי שיתף פעולה עם אנחל די מריה, אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה נעצרה אצל קלאודיו בראבו הצ'יליאני.

מוריניו לא הסתפק בשער הזה, ואחרי דקות ארוכות שבהן ריאל התקשתה לכבוש שער נוסף, הוא שלח למערכה את קאקה שהחליף את מסוט אוזיל ואת סמי חדירה שהחליף את לסאנה דיארה, אבל דווקא סוסיאדד התעוררה והחלה לבעוט אל השער של איקר קסיאס. סוסיאדד, שתילחם העונה על מקומה בליגה והגיעה למשחק אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, הייתה קרובה להכניע את שוער ריאל כשאנטואן גריסמן וקרלוס ולה איימו והיו קרובים לכבוש אבל בסופו של דבר השער של היגואין הספיק למוריניו לחגוג עוד ניצחון ליגה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ולנסיה - חטאפה 1:3

העטלפים ממשיכים לחזור למקומם הטבעי בצמרת הגבוהה, ואחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות הם כבר עם ניצחון שני ברציפות. הפעם הגיבור של המקומיים היה סופיאן פגולי, הקשר הצרפתי בן ה-21 שכבש שער יתרון כבר בדקה ה-12. דייגו קסטרו איזן לאורחים ממדריד כעבור עשר דקות, אבל בדקה ה-25 השלים פגולי צמד עם שער נוסף. חטאפה המידרדרת ניסתה לאזן פעם נוספת, אבל אריץ אדוריץ הבטיח את הניצחון עם השלישי בדקה ה-76.

ויאריאל - ראיו וייקאנו 0:2

הצוללת הצהובה ספגה מכה קשה כשנודע כי חלוצה האיטלקי ג'וזפה רוסי עלול להיעדר כמעט עד סוף העונה. רוסי, שקרע את הרצועה בברך וייתכן שייעדר לתקופה של כחצי שנה, אמור להיות כשיר לקראת יורו 2012, אבל זה לא ממש מנחם את הקבוצה מוולנסיה.

בינתיים בלעדיו הצליחה ויאריאל למצוא נחמה עם ניצחון ביתי על ראיו המשתפרת, שהעלה אותה זמנית מעל הקו האדום. ברונו פתח עם הראשון של הצהובים בדקה ה-19, ואחרי שמרכוס סנה החמיץ פנדל בדקה ה-38 הרגיע בורחה ואלרו את הקהל המקומי עם השני בדקה ה-67.

מי הקבוצה הכי טובה בספרד כרגע?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully