וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה חוזר לנבחרת ברזיל

קשר ריאל מדריד זומן לסגל הסלסאו בפעם הראשונה מאז המונדיאל בדרום אפריקה. מנזס: "צריכים שחקנים מנוסים כמוהו"

שחקנה של ריאל מדריד, קאקה, נקרא היום (חמישי) לסגל נבחרת ברזיל בפעם הראשונה מאז המונדיאל בדרום אפריקה, לקראת שני משחקי ידידות בחודש הבא מול יריבות אפריקאיות. "תמיד אמרתי שהחזרה שלו תלויה בתוצרת שלו וביכולת שלו על המגרש. אנחנו מאוד שמחים עם החזרה שלו", אמר מאמן הסלסאו מאנו מנזס.

"אני חושב על קאקה כמו שאני חושב על רונאלדיניו. אנחנו צריכים שחקנים מנוסים כמוהם בנבחרת, ועכשיו הוא ברמה שאנחנו מצפים ממנו להיות", הוסיף מנזס, אך סייג את עצמו: "זה עדיין אל אומר שהוא עשה מספיק, אך יש לנו ביטחון לגביו ולגבי זה שהוא ישחק טוב ברמה הגבוהה ביותר".

הסגל של מארחת המונדיאל הבא מבוסס כולו על שחקנים המשחקים מחוץ לברזיל, על מנת לא להפריע לקבוצות בליגה המקומית, שנמצאת בשלבי הסיום שלה. לכן, גם רונאלדיניו מפלאמנגו וגם ניימאר מסנטוס, שהפכו לקבועים בסגל, לא זומנו הפעם.

ברזיל תתארח בליברוויל, בירת גאבון ב-10.11, וארבעה ימים מאוחר יותר תשחק בדוחא מול אלופת אפריקה המכהנת, מצרים.

הסגל המלא:

שוערים: נטו (פיורנטינה), דייגו אלבס (ולנסיה)

הגנה: מרסלו (ריאל מדריד), דניאל אלבס, אדריאנו (ברצלונה), אלכס סנדרו (פורטו), פאביו (מנצ'סטר יונייטד), טיאגו סילבה (מילאן), דויד לואיז (צ'לסי), לואיזאו (בנפיקה)

קישור: דודו (דינמו קייב), אליאס (ספורטינג ליסבון), פרננדיניו (שחטאר דונייצק), הרנאנס (לאציו), קאקה (ריאל מדריד), לוקאס לייבה (ליברפול), לואיז גוסטבו (באיירן מינכן), סנדרו (טוטנהאם), ברונו סזאר (בנפיקה)

התקפה: וויליאן (שחטאר דונייצק), ג'ונאס (ולנסיה), קלבר, הולק (פורטו).

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully