וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מילאן מצ'באן הושאל לפרטיזן בלגרד

הפורוורד יעבור לשחק בסרביה, אחרי שסוכמו תנאיו הכספיים. הצהובים יתפנו להחתים גארד נוסף, נמשכות השיחות עם לנגפורד

פרטיזן בלגרד הודיעה היום (שלישי) באתרה הרשמי כי שחקן מכבי תל אביב מילאן מצ'באן ישחק בעונה הקרובה במדי הקבוצה הסרבית. במהלך כל היום הוצפו האתרים הסרביים השונים בידיעות על כך שמצ'באן, שהיה מועמד למספר קבוצות אחרות באירופה בתקופה האחרונה ביניהן קאחה לבוראל, יעבור לבלגרד.

הסיכום בין הצדדים הוא על הנטל שפרטיזן תיטול בשכרו של הסרבי במהלך העונה הקרובה, ומה שניתן לסכם עליו כעת הוא על תנאיו הכספיים של השחקן. כעת תתפנה מכבי תל אביב לסכם עם גארד זר נוסף, כשהמועמד המוביל הוא קית' לנגפורד, איתן נמשכות השיחות. אם המשא ומתן יצלח, לא מן הנמנע כי מכבי תל אביב תחתים את לנגפורד על חוזה לשנתיים כבר בימים הקרובים.

מצ'באן (22, 2.06) הגיע במהלך העונה שעברה למכבי תל אביב לאחר ששיחק בסרביה במדי קבוצות הבוגרים של ז'לז'ניק והמופארם ורסאץ', כשבתווך הוא הופך לאחד השחקנים המובילים ברמת הנבחרות הצעירות בסרביה. מצ'באן רשם ב-21 משחקים בעונה שעברה בליגת העל 6.7 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשביורוליג הוא יורד ל-3.5 נקודות ו-1.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

במהלך הקיץ שיחק מצ'באן במדי נבחרת סרביה באליפות אירופה ורשם 7.4 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, ותוך כדי נבחר במקום ה-54 בדראפט ה-NBA על ידי קליבלנד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully