וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלי טביב התנצל בפני דורית כהן

17.10.2011 / 21:20

הבעלים הביע צער על כתובות הנאצה והגיע לביתה של אלמנת אבי כהן, שביקשה: "מצאו את האוהדים האלה והוקיעו אותם"

הפועל תל אביב ממשיכה לעסוק בכתובות הנאצה שנמצאו בשירותים בשערים 10-11 באצטדיון בלומפילד, וערב (שני) ביקר הבעלים אלי טביב בביתה של דורית כהן, אלמנתו של אבי כהן, שנפגעה מהביטויים הקשים שנכתבו נגד בעלה.

טביב ביקש להביע את התנצלותו הכנה על כתובות הנאצה שפורסמו על ידי כמה מאוהדי הקבוצה נגד אבי כהן ומני לוי, וכן על צלבי הקרס שצוירו בצידן. את טביב ליוו היו"ר דורון אוסידון וכן וואליד באדיר, שי אבוטבול וטוטו תמוז, שהמשיכו לאחר מכן גם לבית משפחתו של מני לוי. דורית כהן פנתה לטביב ואמרה: "אני דורשת שתמצאו את האוהדים האלה ושהם ייענשו בחומרה. צריך להוקיע אותם".

כזכור, מוקדם יותר היום נפגש טביב עם המשטרה והודיע לאנשיה שהוא מצפה מהם לנהוג ביד קשה כנגד אותם אוהדים, כולל ביצוע מעצרים והעמדתם לדין בבית המשפט. בנוסף, הבעלים ביקש להרחיק לצמיתות את האוהדים האחראים לכתובות הנאצה ובנוסף למשטרה, פנה גם להתאחדות בנושא.

גם בכנסת לא התעלמו מהנושא הבוער, וח"כ יואל חסון כבר פנה ליו"ר ועדת התרבות והספורט ח"כ אלכס מילר, בדרישה לכנס בהקדם את הוועדה לדיון דחוף בעניין. חסון דורש לזמן לדיון את ראשי הקבוצה וכן את נציגי ההתאחדות לכדורגל. במכתבו ליו"ר הוועדה מציין חסון את הזעזוע שחש נוכח התנהגותם המבזה של אותם אוהדים, וכי הוא מביע צער על כך שבניגוד למצב באירופה אין ענישה פלילית על ביזוי זכר השואה".

טביב ביקש מהמשטרה לנקוט יד קשה כנגד האוהדים

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully