וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד הביסה 0:4 את ליון

בנזמה, חדירה, אוזיל וראמוס כבשו. 1:2 דרמטי לסיטי על ויאריאל, 0:2 ליונייטד מול גאלאץ. נאפולי - באיירן 1:1

אחרי פגרת הנבחרות והחזרה לפעילות בליגות המקומיות, קבוצות העילית של אירופה שבות לשלב הבתים של ליגת האלופות למשחקי המחזור השלישי במוקד יום המשחקים עמד בית א' המותח, שרק הלך והסתבך. נאפולי עצרה את הריצה של באיירן מינכן עם 1:1 ואילו מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון ראשון ודרמטי, 1:2 על ויאריאל. מפגש מסקרן נערך גם בבית ב', שם אינטר גברה 0:1 על ליל של וינסנט אניימה, כשעוד לפני כן צסק"א מוסקבה הביסה 0:3 את טרבזונספור.

מנצ'סטר יונייטד נזקקה לצמד פנדלים של ווין רוני כדי להשיג ניצחון ראשון בשלב הבתים, 0:2 על אוצלול גאלאץ, בעוד בנפיקה הבלתי מנוצחת העונה הורידה את באזל לקרקע עם 0:2 בשוויץ. ריאל מדריד היא הקבוצה המושלמת היחידה נכון למשחקי היום אחרי 0:4 קליל ומרשים על ליון. אייאקס חזרה למאבק על המקום השני אחרי שגברה בקרואטיה 0:2 על דינמו זאגרב, אחת הקבוצות החלשות במפעל.

שחקני נאפולי כריסטיאן מאג'יו, אדינסון קבאני חוגגים. רויטרס
רוצים להזכיר לאוהדים ובעיקר לבאיירן את ימי מראדונה. מאג'ו וקבאני/רויטרס

בית א'

נאפולי - באיירן מינכן 1:1

הקבוצה החמה באירופה הגיעה לאחד האצטדיונים הביתיים ביבשת, איבדה נקודות ראשונות וגם ספגה שער ראשון אחרי 1,147 דקות. דווקא הולגר בדשטובר היה זה שהכניע את מנואל נוייר בשער עצמי ומחק את היתרון המוקדם של טוני קרוס. יופ היינקס אימן את באיירן גם במפגש הקודם מול הפרטנופי ב-1988/9, אז דייגו מראדונה וחבורתו שלחו את הגרמנים הביתה בחצי גמר גביע אופ"א ולמרות שגם הפעם הוא לא חזר עם שלוש נקודות, אחרי שמריו גומז החמיץ ברשלנות מהנקודה הלבנה, הקבוצה שלו בעמדה נפלאה לסיים בראש הבית.

דקה 3: גול! טוני קרוס קיבל כדור מצוין מג'רום בואטנג ובעט שטוח לפינה השמאלית, 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 39: גול! באיירן ספגה אחרי 1,147 דקות דווקא בדשטובר דחק לשערו הוא לאחר כדור רוחב של מאג'ו. 1:1

דקה 49: באיירן קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד מפוקפקת של קנבארו ברחבה. גומז בעט חלש ודה סנקטיס קלט.

מנצ'סטר סיטי - ויאריאל 1:2

חמישה ימים לפני הדרבי הגדול מול מנצ'סטר יונייטד, הסיטיזנס היו רחוקים מלהרשים ושוב הראו כמה חוסר הניסיון של המועדון בעונת הבכורה בצ'מפיונס משפיע. רוברטו מאנצ'יני ציפה לתצוגה משחקניו מול היריבה שמקרטעת בליגה הספרדית, אבל ראה את קאני כובש שער מפתיע כבר בפתיחה. סיטי השיגה שוויון לפני ההפסקה משער עצמי של קרלוס מארצ'נה ולחצה על הדוושה כדי להשיג ניצחון. אחרי שלל החמצות הגיע המחליף סרחיו אגוארו ודחק ניצחון היסטורי ראשון לתכולים בליגת האלופות.

דקה 4: גול! ג'וזפה רוסי הגיע להזדמנות מצוינת כשבעט ברגל שמאל כדור שנהדף על ידי ג'ו הארט, אבל קאני עט על הריבאונד וסיים עם כדור ברשת. 0:1 לויאריאל.

דקה 43: גול! נאסרי מצא את קולארוב שהעביר כדור רוחב משמאל ומרצ'נה דחק לשערו הוא. 1:1

דקה 90: גול! סבאלטה העביר רוחב מימין, סילבה נגע ואגוארו המחליף דחק פנימה. 1:2 דרמטי למנצ'סטר סיטי

בית ב'

ליל - אינטר 1:0

אינטר התאוששה מהפתיחה הגרועה בליגה ושני ההפסדים הרצופים עם ניצחון חשוב ששווה מקום ראשון בבית. היה זה גם ניצחון ראשון לאינטר על אדמת צרפת מאז 1997/8 וזאת בהופעה ה-100 של המועדון בליגת האלופות. ג'מפאולו פאציני כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-21 בבעיטת יעף לרשת של וינסנט אניימה, שהופיע לראשונה במדי הדאבליסטית הצרפתית. הפסד ראשון לליל באלופות שמוריד אותה למקום האחרון בבית.

דקה 21: גול! סראטה פרץ משמאל והגביה לפאציני שכבש נהדר בבעיטה מהאוויר. לאניימה לא היה סיכוי. 0:1 לאינטר

צסק"א מוסקבה - טרבזונספור 0:3

הטורקים הוליכו את הבית במפתיע לאחר שני המחזורים הראשונים, בעיקר בזכות אותו ניצחון גדול על אינטר, אך המשחק בבירת רוסיה, בטמפרטורה של חמש מעלות בלבד, היה גדול עליהם. שער בדקה ה-29 של סיידו דומביה, שקיבל עקב גאוני מואגנר לאב וכבש מקרוב, העלה את המארחים ליתרון. אלכסנדרס צאונה המחליף הכפיל את התוצאה בדקה ה-76, לאחר בישול נוסף של לאב. דומביה היה גם זה שחתם את החגיגה ארבע דקות לסוף. הצמד של החלוץ מחוף השנהב שלח אותו לראש טבלת המבקיעים במפעל עם ארבעה שערים. צסק"א עולה למקום הראשון בבית, לפחות עד למשחק בין ליל לאינטר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית ג'

אוצלול גלאץ - מנצ'סטר יונייטד 2:0

אחרי שתי תוצאות תיקו, מנצ'סטר יונייטד חוגגת ניצחון ראשון בשלב הבתים מול האלופה הרומנית החלשה שנותרה עם אפס נקודות. אלכס פרגוסון החזיר להרכב את ווין רוני, נאני וחאבייר הרננדס, אבל הקבוצה של התקשתה מאוד ונהנתה רק מפנדל מדויק של רוני בדקה ה-64. נמניה וידיץ' חזר גם הוא להרכב, אבל הורחק לאחר עבירה גסה על גבריאל גיורגיו, אבל גם הרומנים סיימו ב-10 שחקנים ובתוספת הזמן השלים רוני צמד עם עוד פנדל. חמישה ימים לפני הדרבי, גם השדים האדומים ממשיכים לא להרשים.

דקה 64: גול! קוסטין נגע בידו ברחבה. רוני דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד

דקה 66: כרטיס אדום! וידיץ' הורחק באדום ישיר לאחר פגיעה גסה בגיורגיו המקומי.

דקה 89: כרטיס אדום! עכשיו זה 10 מול 10 לאחר שמילאן פרנדייה המקומי הורחק בצהוב שני.

דקה 90: גול! רוני הוכשל ברחבה ושוב דייק מהנקודה. 0:2

באזל - בנפיקה 2:0

מאז ההפסד לבראגה בגומלין חצי גמר הליגה האירופית, בנפיקה לא חוותה הפסד, אפילו לא במשחקי ידידות. הרצף הזה נמשך כבר 22 משחקים, והפורטוגלים האריכו אותו גם בבאזל. השוויצרים איבדו לאחרונה את המאמן טורסטן פינק שעזב לטובת המבורג ועוזרו הייקו פוגל תפס את מקומו, אבל הפורטוגלים היו גדולים על באזל ונהנו משער נפלא של ברונו סזאר ועוד בעיטה חופשית מדויק של אוסקר קרדוסו. המאמן ז'ורז'ה ז'סוס השיג את ניצחונו ה-20 באירופה והשווה את שיא המועדון ששייך לסוון גוראן אריקסון.

דקה 20: גול! מהלך קבוצתי מבריק של בנפיקה שכלל כמה מסירות בנגיעה הסתיים בשער של ברונו סזאר. 0:1 לבנפיקה.

דקה 75: גול! קרדוסו ירה את השני בבעיטה חופשית. 0:2

דקה 86: כרטיס אדום! אמרסון ספג צהוב שני והשאיר את בנפיקה ב-10 שחקנים.

בית ד'

ריאל מדריד - ליון 0:4

המפגש בין שתי הקבוצות הפך להיות דבר שגרתי בליגת האלופות, והנה הוא חוזר עונה שלישית ברציפות ורביעית בשש השנים האחרונות. הפעם, היה זה משחק חד צדדי לחלוטין. הבלאנקוס שלטו ללא עוררין מהדקה הראשונה ולא הרגישו בחסרונו של גונסאלו היגואין הלוהט, שפתח על הספסל. קארים בנזמה שב להרכב, כבש את הראשון, בישל את השני לסמי חדירה והיה מעורב בשער השלישי אותו נעץ מסוט אוזיל. סרחיו ראמוס חתם עם הרביעי. ריאל במאזן מושלם בדרך להבטחת המקום הראשון בבית.

דקה 19: גול! אוזיל הגביה קרן, רונאלדו הסיט עם הראש ובנזמה דחק פנימה מול שער ריק. 0:1 לריאל מדריד

דקה 47: גול! בנזמה עבר לתפקיד המבשל וחדירה הגיע מאחור ושלח כדור שטוח פנימה. 0:2

דקה 55: גול! אוזיל בעט מזווית אפס והכדור חדר פנימה באדיבותו של לוריס. 0:3

דקה 81: גול! ראמוס השתלט על כדור ברחבה לאחר קרן וירה בחוזקה פנימה. 0:4

דינמו זאגרב - אייאקס 2:0

שלוש פעמים בעבר אירחה אלופת קרואטיה את מקבילתה מהולנד, ובכל המקרים היא הפסידה ואף לא כבשה שער. הנאחס לא נשבר גם הפעם. דרק בוריחטר כבש בדקה ה-47 את השער הראשון של אייאקס בשלב הבתים והחזיר את הקבוצה של פרנק דה בור חזק למאבק על המקום השני בבית. כריסטיאן אריקסן הדני סגר עניין בתוספת הזמן והאלופה הקרואטית עדיין עם אפס נקודות ואפס שערים, אולי בדרך להשוות את ההישג הלא מחמיא של מכבי חיפה.

דקה 49: גול! דרק בוריחטר ירה כדור שטוח מ-18 מטרים לפינה של קלאבה. 0:1 לאייאקס

דקה 90: גול! אריקסן הדני סיים מתפרצת עם שער קל. 0:2

היגואין מייצג את ריאל מדריד בנבחרת המחזור

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully