וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: פתיחה רעה לישראלים באליפות העולם

9.10.2011 / 20:20

מבין שבעה ישראלים שהתחרו ביום הראשון בקטאניה, גרגורי בסקין השיג את התוצאה הטובה ביותר כשסיים במקום ה-74

אליפות העולם בסייף יצאה היום (ראשון) לדרך בקטאניה שבאיטליה כאשר ביום התחרויות הראשון השתתפו שבעה מתוך 17 הסייפים הישראלים - כולם הודחו בשלב מוקדם יחסית, שלבה האלימינציה.

הסייף שהגיע הכי רחוק היה גרגורי בסקין, שסיים במקום ה-74 בסגנון הדקר לגברים. בבית המוקדם בסקין גבר על יריבים מליטא, קירגיזסטן, אל-סלבדור ומונגוליה והפסיד לסייפים מצרפת ודנמרק. בשלב האלימינציה הוא ניצח יריב מאירלנד בתוצאה 6:15, אבל לאחר מכן הפסיד 15:7 לקלווין קאנאס מונצואלה וסיים את חלקו באליפות. עידו אייזנשטאט סיים במקום ה-104, דורון לויט במקום ה-126 ודניאל ליס במקום ה-148. בסגנון החרב לגברים, אלכסנדר ווג סיים במקום ה-93. בשלב המוקדם הוא גבר על יריבים מפרגוואי ויוון והפסיד ליריבים מרוסיה, גרמניה, בלארוס ואל-סלבדור. בשלב האלימינציה הוא ניצח סייף מקולומביה 6:15 אבל הפסיד בהמשך לוינסנט קוטורייה מקנדה 15:9. מייקל ברזובסקי איכזב וסיים במקום ה-126, כאשר הניצחון היחידי שלו היה ניצחון טכני מול יריב איראני שפרש. סייפת נוספת שהתחרתה היום הייתה בלה זמלין, שסיימה במקום ה-77 ברומח לנשים. בבית המוקדם היא גברה על יריבות מסינגפור ואוקראינה והפסידה לבריטית, פולניה, רומניה והונגריה. בשלב האלימינציה היא הפסידה לסייפת אמריקאית 15:6. דלילה חטואל נעדרה מהאליפות בגלל פציעה.

מחר יתחרו שאר הישראלים. בסגנון הרומח לגברים יופיעו מאור חטואל, תומר אור, יעקב חטואל ואורן בסל. בסגנון הדקר לנשים יתחרו נועם מילס, אלונה קומרוב, דריה סטרלניקוב ואביטל מריניוק. בסגנון החרב לנשים יתחרו פטרה פלפי ורמי דיאמונד.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully