וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית לנגפורד עשוי לסגור במכבי ת"א בימים הקרובים

9.10.2011 / 0:21

הגארד שהצטיין בעונה שעברה במדי חימקי מחוזר גם על ידי קבוצות אחרות, אבל נוטה להעדיף את ישראל. שייר יושאל?

הגארד האמריקאי קית לנגפורד (28, 1.93 מ') קרוב לחתימה במכבי תל אביב. בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים בין המועדון לשחקן, שעשוי להצטרף לשורות הצהובים כבר בימים הקרובים. כרגע עדיין קיימים במשא ומתן, אך הם לא משמעותיים. ההצעה האחרונה של מכבי תל אביב עמדה על 750 אלף דולר נטו לעונה. גם פנרבחצ'ה-אולקר וקאחה לבוראל עדיין במירוץ אחר השחקן והציעו סכומים גבוהים יותר, אלא שבשלב זה לנגפורד מעדיף להגיע לתל אביב. אם אכן יחתום, מדובר בחיזוק משמעותי לקו האחורי של מכבי תל אביב. מדובר בשחקן בעמדות 2 ו-3 שאמור למלא את החלל שהותיר אחריו דורון פרקינס.

לנגפורד הוא בוגר אוניברסטית קנזס, שלא נבחר בדראפט 2005. הוא שיחק מספר עונות בליגת הפיתוח וגם הופיע בשני משחקים במדי סן אנטוניו ספרס בעונת 2007/8, לפני שעבר לאירופה וחתם בביילה האיטלקית. בקיץ 2008 רשם עונה במדי וירטוס בולוניה, ובשנתיים האחרונות הופיע במדי חימקי מוסקבה. את העונה שעברה ביורוליג הוא סיים עם ממוצעים נאים של 18.6 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק.

בתוך כך, בקבוצה קיימו לאחרונה לא מעט שיחות על מצבת השחקנים . לאור יכולתו החלשה של ג'ון שייר הועלתה באותן שיחות פנימיות האפשרות להשאילו, אך נכון לעכשיו החליטו בקבוצה לתת לו תקופה נוספת בכדי להתאקלם.

לשחקני מכבי ת"א אין בחוזה מענק על זכייה בליגה האדריאטית

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully