וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורוליג: נימבורק עלתה לשלב השני

הקבוצה של ננו גינזבורג גברה 57:69 על בנוויט ותפגוש את חימקי מוסקבה. גם גלאטסראיי ו-וילרבאן בשלב השני

טורניר המוקדמות של היורוליג נכנס הערב (שישי) ליומו השני. בבית 1, שהמשחקים שלו מתקיימים בווילנה, הבטיחה גלאסטסראי את ההעפלה לשלב השני. הטורקים גברו 64:77 על פאוק סלוניקי בזכות בריחה ברבע השלישי. אלפרד-חאמון לוקאס הוביל את המנצחים עם 21 נקודות ב-22 דקות. לוסקה אנדריץ' הוסיף 15. מרכוס גורי היה הקלע הבולט של פאוק עם 17.

גלאטסראיי תפגוש בשלב השני את וילרבאן, שניצחה את גרבלין 72:80 בדרבי צרפתי. פיליפ גוס נתן הצגה והוביל את המנצחים עם 25 נקודות (5 מ-8 מחוץ לקשת) כשקים טילי מוסיף 17.

בבית 2 שנערך בשרלרואה, בלגיה, הצטרפה חימקי מוסקבה לארבע האחרונות אחרי שגברה 67:74 על טורוב זגורזלץ הפולנית. חימקי רצה 16:27 ברבע השלישי וברחה לניצחון. קרסימיר לונצ'אר תרם 16 למנצחים וכריס קווין עזר לו עם 15. דייויד ג'קסון היה הקלע הבולט של הפולנים עם 20.

הרוסים יפגשו בשלב הבא את את נימבורק של המאמן הישראלי ננו גינזוברג. הצ'כים לא התקשו לנצח 57:69 את בנוויט הטורקית. נימבורק עצרה את יריבתה על 21 נקודות במחצית הראשונה וטיילה עד לסיום. טרה סימונס ולמיין ווילסון הובילו את המנצחים עם 19 כל אחד, צ'אק דייויס קלע 15 לטורקים.

* אפיק ניסים הצטיין והוביל את אניסיי לניצחון 75:83 על דניפרו במוקדמות ליגת ה-VTB. הישראלי קלע 17 נקודות והוסיף חמישה אסיסטים.

מה היה ביום המשחקים הראשון של מוקדמות היורוליג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully