וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה את אינטר 0:3

הנראזורי הפסידו שוב בליגה, הפעם לקבוצה מהדרום. קמפניארו, מאג'ו והאמשיק כבשו. רומא ניצחה את אטלאנטה 1:3

המחזור החמישי בסריה A נפתח הערב (שבת), עם שני מפגשים מרתקים. אינטר אירחה את נאפולי וחזרה למסלול ההפסדים אחרי שספגה שלושה שערים ללא מענה הערב בסן סירו: הוגו קמפניירו הבקיע את הראשון במחצית הראשונה, ומאג'יו והאמשיק הוסיפו עוד שניים, לתוצאה הסופית - 0:3 מוחץ לנאפולי. במשחק שפתח את הערב והמחזור הצליחה רומא להשיג ניצחון שני ברציפות, עם 1:3 ביתי על אטאלנטה.

אינטר - נאפולי 3:0

השבוע האחרון היה טוב עבור אינטר, אחרי שהנראזורי השיגו את הניצחון הראשון שלהם העונה בסריה A מול בולוניה, ואת שלוש הנקודות הראשונות שלהם בליגת האלופות מול צסק"א מוסקבה. הערב חזרה הקבוצה של המאמן החדש קלאודיו ראניירי לסן סירו ואירחה את נאפולי, שבמחזור השלישי ניצחה את האלופה והיריבה העירונית של אינטר, מילאן, בתוצאה 1:3.

אינטר לא שיחקה טוב במיוחד, והאירוע המעניין של המחצית הראשונה הגיע קרוב מאוד לשריקה למחצית. כריסטיאן מאג'ו פרץ לבד לכיוון השער של ז'וליו סזאר, וג'ואל אובי הכשיל אותו מחוץ לרחבה, אך השופט החליט שהעבירה הייתה בפנים, פסק על בעיטת עונשין מ-11 מטרים והרחיק את הניגרי בצהוב שני. מארק האמשיק ניגש לבעוט את הפנדל, סזאר עצר, אבל הוגו קמפניארו בעט את הריבאונד פנימה.

המחצית השנייה כבר הייתה לגמרי של האזורי, שעשו כל מה שהם רוצים על המגרש. בדקה ה-56 זה כבר היה 0:2, אחרי שמאג'ו קיבל כדור מג'וזפה מסקארה, ובעט אותו מחוץ לרחבה למרכז השער. קצת פחות מ-20 דקות מאוחר יותר, אסקיאל לאבצי הנהדר שלח את האמשיק שהבקיע את השלישי. לקלאודיו ראניירי יש הרבה מאוד עבודה, אם הוא רוצה להשיג משהו עם הנראזורי: זה היה ההפסד השלישי של אינטר העונה מחמישה משחקים, ולא נראה שהמצב הולך ומשתפר.

רומא - אטאלנטה 1:3

הקבוצה של לואיס אנריקה מתחילה להיכנס לעניינים. אחרי הניצחון הקשה בפארמה, הג'אלורוסי חזרו לאולימפיקו והשיגו את שלוש הנקודות מול הקבוצה שצברה הכי הרבה נקודות עד עכשיו (אך נאלצת להתמודד עם הפחתת שש נקודות). בויאן קרקיץ' פתח הפעם לצד פרנצ'סקו טוטי ופאבלו אוסבלדו בהתקפה, ובדקה ה-20 הוא גם כבש את הראשון שלו ברומא אחרי בישול של דניאלה דה רוסי.

אוסבלדו המצוין נעץ את השני בדקה ה-31, וחרמן דניס צימק בנגיחה עבור אטאלנטה בדקה ה-48. אבל הג'יאלורוסי לא עצרו ובדקה ה-84 השיגו את השלישי משער של פאביו סימפליסיו לאחר בישול של מיראלם פיאניץ' המצוין.

הליגה האיטלקית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully