וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה חוזר בו: "טוטי היה הטוב מכולם"

לאחר העימות המתוקשר בין מאמן וכוכב רומא, נראה כי אידיליה מתפתחת. קונטה: "יובנטוס לא יכולה לחשוב כרגע על אליפות"

המחזור הרביעי ננעל אמש (ראשון) באיטליה, כאשר רומא השיגה סופסוף את ניצחונה הראשון העונה, 0:1 משער של פאבלו אוסבלדו והיא מדורגת כעת במקום ה-12 עם חמש נקודות. אחרי הפתיחה המושלמת שלה, הגברת הזקנה שוב איבדה נקודות אחרי תיקו 1:1 עם קטאניה, הבינאקונרי במקום השני עם שמונה נקודות.

מאמן הג'לארוסי לואיס אנריקה יכול להעלות חיוך קטן על פניו לאחר הניצחון הראשון של הקבוצה העונה בליגה. "אני מסופק", אמר אנריקה. "ניצחנו יריבה קשה. אנחנו מניעים את הכדור מהר יותר כעת. אוסבלדו ופאביו בוריניו היו מצוינים".

המאמן התייחס גם לקפטן והכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה פרנצ'סקו טוטי. "הוא שחקן שונה מכולם. הוא היה הטוב ביותר מבחינת עבודה קשה והגישה על המגרש", אמר אנריקה, שכזכור, התעמת לאחרונה עם הסטאר האיטלקי, אלא שנראה, לפחות על פי דבריו של אנריקה, כי העניינים נרגעו קמעא.

"יש לטוטי את כל החופש לשחק מקדימה עם הקו ההתקפי שלנו, הוא יכול להחזיק את הכדור ולייצר מצבים מסוכנים, אבל זה לא קל כאשר היריבה מתגוננת ולא מאפשרת לייצר הנעת כדור", הוסיף אנריקה.

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה התייחס לתיקו: "יש לנו עדיין דרך ארוכה לעשות. רק לפני שנתיים סיימנו במקום השביעי, אי אפשר לחשוב עדיין על אליפות. יש קבוצות שנמצאות בכושר יותר טוב מאיתנו. אנחנו לא רוצים להונות אף אחד בכך שנאמר שאנחנו נאבקים על הסקודטו".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully