וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: צ'לסי ניצחה 3:4 את פולהאם בפנדלים

צ'לסי המשיכה לקרטע, אבל עברה לשלב הבא. ליברפול ניצחה 1:2 את ברייטון. קרדיף ניצחה בפנדלים, 120 דקות לקינן

הסיבוב השלישי של גביע הליגה הושלם הערב (רביעי) ללא הפתעות מיוחדות. מנצ'סטר סיטי וליברפול טיילו לשלב הבא, בעוד צ'לסי נזקקה להארכה כדי לגבור 0:1 על פולהאם. גם דקל קינן וקרדיף גררו את המשחק הביתי עם לסטר סיטי להארכה.

ברייטון - ליברפול 2:1

אחרי התבוסה לטוטנהאם, קני דלגליש העלה הרכב משני והמחליפים שלו עשו את העבודה. קרייג בלאמי כבש כבר בדקה השביעית ודירק קאוט סגר עניין תשע דקות לסיום. אשלי בארנס רק צימק בפנדל בתוספת הזמן. הבשורות האמיתיות הגיעו מכיוונו של סטיבן ג'רארד, שנכנס לרבע השעה האחרונה אחרי שהחלים מפציעה.

מנצ'סטר סיטי - בירמינגהאם 0:2

באנגליה העריכו שגיא אסולין יפתח בהרכב, אך הישראלי כלל לא נכלל בסגל הסיטיזנס. מי שפתח הוא אואן הרגריבס מוכה הפציעות שכבש שער נהדר בבעיטה ממרחק בדקה ה-17. מריו באלוטלי המוקצה הכפיל בדקה ה-38 ומנצ'סטר סיטי מדלגת לשלב הבא.

צ'לסי - פולהאם 0:0 (3:4 בפנדלים)

בדרבי הלונדוני, הקבוצה של אנדרה וילאש בואש, ניסתה להתאושש מההפסד הצורב למנצ'סטר יונייטד ביום ראשון ועלתה למשחק עם הרכב של מחליפים, כשבין השחקנים הבולטים היו פטר צ'ך וסלומון קאלו. הבלם אלכס ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-47, אך פולהאם לא השכילה לנצל זאת כדי לכבוש ובפנדלים, הצלה של רוס טרנבול, שהחליף במחצית את צ'ך, בתוספת בעיטה למשקוף, שלחו את צ'לסי לשלב הבא.

קרדיף - לסטר 2:2 (6:7 בפנדלים)

הבלם הישראלי דקל קינן, שלא זוכה לקרדיט גדול בליגה, השלים 120 דקות במדי קבוצתו קרדיף ואף ספג כרטיס צהוב. דון קווי העלה את קרדיף ליתרון 0:1 בדקה ה-33. סטיב הווארד (40) ולויד דייר (66) הפכו את התוצאה, אך שוויון דרמטי של רודי גסטד, שמונה דקות לסיום, שלח את הקבוצות להארכה, בה לא הובקעו שערים. בסיומו של דו קרב פנדלים, ניצחה קרדיף 6:7 והעפילה לשלב הבא.

שאר התוצאות:

סאותהמפטון - פרסטון 1:2

אברטון - ווסט ברומיץ' 1:2 (בהארכה)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully