וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בינתיים, משחקה של מכבי חיפה לא ישודר

הירוקים יארחו את לרנקה בחמישי (22:05), אבל כרגע השידור נמנע בשל היותו בערוץ בתשלום. לעומת זאת, משחקה של הפועל תל אביב מול ראפיד בוקרשט ישודר בספורט1

שלוש קבוצות ישראליות יחלו את דרכן מחר (חמישי) בליגה האירופית, אבל בינתיים רק משחקיהן של מכבי והפועל תל אביב ישודרו, בעוד שטרם התקבלה החלטה לגבי משחקה של מכבי חיפה מול א.א.ל לרנקה ובשלב הזה הוא לא ישודר.

היום הודיעה חברת צ'רלטון כי המשחק של הפועל תל אביב נגד ראפיד בוקרשט ישודר בספורט1 (20:00). המשחק המסקרן של מכבי תל אביב מול בשיקטאש (20:00) יועבר בשידור ישיר בערוץ 1, אבל עדיין לא ברור האם ישודר משחקם של הירוקים מול היריבה הקפריסאית (22:05).

על פי החלטת מועצת הכבלים והלווין, משחקים בשלב הבתים באירופה של קבוצות ישראליות חייבים להיות משודרים בערוץ פתוח, אלא אם מתקיימים שני משחקים שנערכים באותו יום בארץ. חברת צ'רלטון מחזיקה בזכויות לשידור המשחקים והעובדה שבמקביל למשחקה של הפועל תל אביב מתקיים שידור משחק בערוץ הפתוח (זה של מכבי תל אביב), היא זו שמאפשרת את שידור משחקה של הפועל תל אביב בערוץ בתשלום.

המדיניות היא לשדר את המשחקים של הקבוצות הישראליות בערוצים פתוחים, כשכרגע צ'רלטון לא מכרה את הזכויות, ואם היא תעשה זאת, יתקיים השידור. כתבנו איציק יצחקי מוסיף כי במכבי חיפה הביעו אופטימיות שהמשחק ישודר.

ניצן חן, יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין, מסר בתגובה: "בהתאם למדיניות המועצה, על חברת צ'רלטון לעשות את מירב המאמצים בכדי למצות את הליך מכירת זכויות השידור לערוצים הפתוחים. מתוך בדיקות שערכה המועצה, עולה כי בנסיבות משחקה של מכבי חיפה, קיימת לפחות הצעה קונקרטית אחת לשידור המשחק בערוץ פתוח אשר לא מוצתה עד תום. לכן, ככל שבעל הזכויות לא יעמוד בכל הוראות המועצה אשר נוגעות לתכנים שאמורים להיות פתוחים, לא יאושר לו לשדר את המשחק בערוץ בתשלום. המועצה שמה לעצמה כמטרה לעודד שידור משחקים ואירועי ספורט בערוצים פתוחים, ולא תיתן ידה להפיכת אוהדי הספורט לבני ערובה".

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully