וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס וננו גינזבורג צפויים לעזוב את הנבחרות הצעירות

7.9.2011 / 16:55

באיגוד הכדורסל מנסים להאריך את חוזיהם של מאמני נבחרת העתודה והנוער, אבל השניים יבקשו שלא להמשיך בתפקידם

בעוד נבחרת הבוגרים של ישראל סיימה שלשום (שני) את תפקידה באליפות אירופה בליטא, באיגוד הכדורסל עסוקים בין היתר גם בסיכום הקיץ של הנבחרות הצעירות. כזכור, אף אחת מנבחרות הצעירות של ישראל, גם גברים וגם נשים, לא הצליחה להעפיל מדרג ב' לדרג א', כשהקרובים ביותר לעשות זאת היו נבחרת הקדטים של נתי כהן שהפסידו במשחק ההעפלה לנבחרת בריטניה בהארכה.

בינתיים רוצים באיגוד הכדורסל להאריך את חוזיהם של מאמני נבחרת העתודה והנוער גיא גודס וננו גינזבורג, אך נראה כי השניים מבקשים להפסיק את עבודתם אחרי שנה אחת בלבד. בנוגע לגינזבורג, מאמנה של נימבורק הצ'כית, מדובר בסיבות אישיות מאחר וברוב השנה הוא לא נמצא בישראל ובמהלך הקיץ קשה לו לאמן את נבחרת הנוער. למרות זאת באיגוד מנסים לשכנע את גינזבורג להמשיך בתפקידו.

בנוגע לגודס, שממשיך בתפקידו כעוזר מאמן מכבי תל אביב, באיגוד היו מרוצים מתפקידו, וטוענים כי נבחרת העתודה שעמדה לרשותו לא הייתה טובה מספיק כדי להעפיל, אך השנה אמור הסגל לזכות בכמה שחקנים טובים יותר שעשויים לעזור לה לחזור לדרג א'. גודס בשלב זה מעביר מסרים כי אינו מעוניין להמשיך בתפקידו גם בשנה הבאה.

שי שני, יושב ראש האיגוד, החליט לשים דגש לקראת הקיץ הבא על נושא הנבחרות הצעירות על מנת להחזיר לפחות נבחרת גילאים אחת לדרג א' של אירופה. שני צפוי לעזוב את איגוד הכדורסל לאחר הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל במהלך חודש מאי, לאור העובדה שעופר עיני, יושב ראש ההסתדרות, מעוניין שנציג אחר ממרכז הפועל ימלא את תפקידו.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully