וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטוס התרסק, קבוצת ההוקי קרח הרוסית נספתה

שחקני קבוצת ההוקי קרח לוקומוטיב ירוסלבל היו על מטוס שהתרסק בדרכו למינסק. רק שחקן אחד ניצל

אסון מצמרר ברוסיה: מטוס נוסעים התרסק במערב המדינה, כאשר 36 מתוך 37 הנוסעים נהרגו, כמו גם שבעה משמונת אנשי הצוות. השחקן היחידי ששרד הינו אלכסנדר גלימוב. על פי דיווחים בתקשורת הרוסית, המטוס התרסק בזמן שהמריא מנמל התעופה שליד העיר ירוסלבל, הנמצאת כ-240 קילומטרים מהבירה הרוסית.

בתוך כך נודע כי שחקני קבוצת ההוקי קרח של לוקומוטיב ירוסלבל היו על המטוס בדרכם למינסק, למפגש מול הקבוצה הבלארוסית דינמו מינסק במסגרת פתיחת עונת ההוקי קרח הקונטיננטלית, ליגה המורכבת מקבוצות של ברית המועצות לשעבר.

הקבוצה, בה משחקים גם שחקנים מגרמניה, פולין, שבדיה וסלובקיה, הוקמה בשנת 1949, זכתה באליפות הליגה הרוסית שלוש פעמים בעבר וסיימה במקום השלישי בשנה שעברה. את הקבוצה אימן בריאן מקרימון החל מחודש מאי האחרון, אחרי שהיה עוזר מאמן בדטרויט רד ווינגס ושחקן NHL במשך 18 שנים, ובקבוצה משחק, בין היתר, פאבול דמיטרה, קפטן נבחרת סלובקיה.

ראש ממשלת רוסיה, ולדימיר פוטין, קיבל את הדיווח אודות ההתרסקות וביקש משר התחבורה איגור לויטין להגיע במהירות למקום ההתרסקות ולפתוח בחקירה לגילוי נסיבות האירוע, ונשיא המדינה דמיטרי מדבדב הביע את תנחומיו. ככל הנראה, המטוס לא הצליח להגיע לגובה מספק במהירות הנחוצה, פגע באנטנה, נפל לקרקע, נשבר לכמה חלקים והחל לבעור.

באותה העת נפתח פורום פוליטי בעיר ירוסלבל, אליו היו אמורים להגיע גם נשיא המדינה מדבדב, ראשי ממשלות צרפת, ספרד ואיטליה ונשיא דרום קוריאה לי מיונג-באק. "נעשה הכל בכדי שההוקי בירוסלבל לא ימות", אמר נשיא פדרציית ההוקי הרוסית ולאדיסלב טרטיאק, "ושהוא ימשיך לחיות עבור האנשים שהיו על המטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully