וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בלאט רוצה להשאיר את הנדריקס

6.9.2011 / 15:49

למרות שהצהובים אמורים להשאיל את הפורוורד לקאחה לבוראל, המאמן מתעקש לא לוותר עליו. אליהו מושבת מפעילות

מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן עם קאחה לבוראל במטרה להשאילו בעונה הבאה. על פי גורם במכבי לקבוצה ישנה הצעה מהקבוצה הספרדית, המוערכת בכ-400 אלף דולרים. יש לציין כי הפורוורד מוערך מאוד על ידי המאמן דייויד בלאט ואתמול דווח באתר היורובאסקט כי במכבי נוטים להשאילו. במהלך הקיץ בלאט רצה להשאיר גם את הנדירקס וגם את מצ'באן, בעוד ההנהלה סברה שיש להשאיל את הנדריקס.

בשלב הזה בלאט עדיין מעוניין להשאיר את הנדריקס, אבל הנהלת מכבי תל אביב העבירה מסר לבלאט לפיו במידה והוא מעוניין בגארד נוסף לקבוצה, הוא יידרש לשחרר את השחקן. בחודשים האחרונים לא מעט גורמים בהנהלה סברו כי קבוצות באירופה שיתעניינו בהדריקס יציעו סכומים אטרקטיביים עבורו, והכסף שיתפנה בתקציב יועבר לתקציב הרכש כשמכבי אכן בודקת את מועמדותם של מספר שחקנים לקבוצה. גורם במועדון הבהיר כי "יש הצעה על הנדריקס למכבי והנטייה היא לשחררו אולם טרם התקבלה החלטה סופית בעניינו של הנדריקס".

בתוך כך, לאחר שג'רמי פארגו שלח את חוזהו לבוררות בפיב"א, במכבי תל אביב ישלחו גם הם בימים הקרובים את תגובתם לארגון ויבהירו כי חוזהו עם הקבוצה תקף וכי פארגו אינו שחקן חופשי.

ליאור אליהו עבר היום בדיקת MRI בירך ונבדק על ידי הרופא של מכבי תל אביב, ד"ר גיא מורג. מהפענוח עולה כי אליהו סובל מ"רגל עץ" - חבלה חזקה בשריר הירך ושטף דם. השחקן יעבור טיפולים אצל הפיזיותרפיסטים של הקבוצה וצפוי להיות מושבת מפעילות לתקופה של שבוע וחצי עד 3 שבועות.


כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully