וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "בגלל אגו נוצרו קרבות מנהיגות"

5.9.2011 / 7:10

שחקנים בנבחרת מדברים על האווירה לקראת קרואטיה: " אין כאן מחנאות, אלא מתיחות. כולם יודעים שיוסי הוא המנהיג"

שעות ספורות לפני האימון המסכם של הנבחרת לקראת קרואטיה ולמרות שהשחקנים נראים כלפי חוץ מחויכים במהלך האימונים ובבית המלון, מאחורי הקלעים הם מדווחים על אווירה רעה, שנוצרה מאז ההפסד ליוון. בנבחרת דיברו אתמול בעיקר על השיחה, שהתנהלה לנגד עיניהם ולעיני התקשורת בטיסה בין הקפטן יוסי בניון לבין הבלם טל בן חיים.

לדברי חלק מהשחקנים, מבלי שהתכוונו לכך מנהלים חלק מהשחקנים קרבות מנהיגות. "קרבות מנהיגות בתוך הנבחרת זה הדבר הכי גרוע, במיוחד שהם מתרחשים בגלל אגו", אמר אמש שחקן בנבחרת. "במקום ששחקנים ייקחו מנהיגות יחד, הם רבים עליה ואף אחד לא לוקח אותה. שחקן כמו בן חיים מנסה להצטייר בתקשורת כמי שמנהיג את הנבחרת, אבל כולם יודעים שליוסי יש יותר השפעה על השחקנים. הוא המנהיג האמיתי שלנו".

חלק מהשחקנים סבורים כי ההחלטה של פרננדז להדגיש במסיבות העיתונאים את העובדה שלנבחרת יש שלושה שחקנים חשובים (בניון, בן חיים ואוואט) היא זאת שיצרה את המאבקים הפנימיים. על אוואט נאמר: "גם דודו הוא שחקן מוביל, אבל הוא לא מנסה להצטייר כמי שמוביל את הנבחרת. לא תשמע אותו מדבר על יוסי מאחורי הגב עם שחקנים". כשנשאלו שחקנים האם יש מחנאות, הם השיבו: "אין מחנאות, אלא מתיחות קטנה שתעבור אם נשיג תוצאה טובה מול קרואטיה". לגבי בניון, בנבחרת העידו אתמול כי כל הדברים שנכתבו בטוויטר האישי שלו מתואמים עם ראשי הנבחרת, שדאגו בעצמם לאפשר לשחקנים גישה ישירה לאתר חברתי כדי לחסוך זמן בשיחות מול עיתונאים.

לגבי בירם כיאל, במהלך הטיסה והאימון אתמול התקשה קשר סלטיק להסתיר את אכזבתו מחלק מהשחקנים. הקשר שאל את חלקם מדוע הם לא יוצאים להגנתו וטען כי חלק מהם היו צריכים לומר בתקשורת כי האשמה בשער שספגה הנבחרת הוא על כולם. "ניניס עבר שם שלושה שחקנים כמו אוויר, אבל כולם נטפלים רק לבירם. נבחרת צריכה להיות ביחד", אמר אחד מהם.

לקראת המשחק מול יוון, אתמול ניסה הקשר ביברס נאתכו, שלא יוכל לשחק, מה קורה בנבחרת מאז ההפסד. "בטח שיש על מה לשחק מול קרואטיה", אמר אתמול קשר רובין קאזאן, "אתה מייצג מדינה שלמה, עם שלם, אתה לא בא לעשות טיול וחוזר הביתה. כל משחק נבחרת חשוב, גם אם מדובר במשחק ידידות. אסור לבזות את עצמנו. אני לא חושב שביזינו את עצמנו נגד יוון כי היה אכפת לנו, אפשר גם להפסיד 3:0 ועדיין להראות שאכפת לך. קו התפר בין הפסד לניצחון הוא דק. לעשות הכל, אבל יש ימים בכדורגל שאי אפשר להסביר מה עובר עליך, וזה היה אחד מאותם ימים".

בניגוד למה שציפו ממנו, לואיס פרננדז המאמן נראה אתמול דווקא מחויך באימון. במשלחת הישראלית טוענים כי המאמן מאוכזב מאוד מחלק מהפרשנים, שכבר מינו עצמם למאמן הנבחרת הבא. פרננדז אמר על כך למקורביו אתמול: "כל המועמדים טובים. הם עשו הרבה בכדורגל", תוך שהוא שולח עקיצה לאייל ברקוביץ'. אגב, בימים האחרונים נעשו ניסיונות פיוס בין פרננדז לחלק מהתקשורת, שתקפה אותו במהלך כהונתו בנבחרת, אך בחלק מהפעמים הדבר לא צלח.


נאתכו משוכנע: "לא התבזנו נגד יוון"
נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully