וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ונגר הפסיק להיות עקשן, אבל למה כל כך מאוחר?"

באנגליה מנתחים את הרכש הגדול של ארסנל: "חבל שהתעוררו רק אחרי התבוסה ליונייטד". קיאון מופתע: "לא הסגנון של ונגר"

כרגיל באנגליה, היום האחרון של מועד ההעברות סיפק לא מעט דרמות, כשהקבוצה הכי פעילה הייתה ארסנל. התותחנים צירפו ביום האחרון את יוסי בניון, מיקל ארטטה, אנדרה סנטוס הברזילאי ופר מרטסאקר, במהלכים לא ממש אופייניים לאופי החסכני של ארסן ונגר. באנגליה הגיבו הבוקר (חמישי) בעניין רב לשינוי המדיניות בצפון לונדון, כולל ההחתמה של יוסי בניון.

"ארסן ונגר איבד את האמון בפוטנציאל של הצעירים שלו", כתב הבוקר ב"גרדיאן" הפרשן ושחקן העבר פול הייוורד, "המאמן יצא לצוד שחקנים חדשים שיוכלו לשקם את המוניטין שלו. עכשיו המאמן התנער מהעקשנות שלו... רק אחרי התבוסה ליונייטד, התותחנים התעוררו אחרי הקיץ המנומנם שלהם... אוהדי טוטנהאם וארסנל היו בלחץ גדול, וראו את ההנהלות של הקבוצות נוקטות פעולה כדי למנוע קריסה. אבל הם גם ישאלו: למה כל כך מאוחר, ולשם מה הדרמה הזאת?".

הנרי ווינטר, פרשן "טלגרף", ציין כי "ארסנל בדרך כלל מייצגת את המודל הזהיר של מדיניות ההעברות, אבל שינתה את פניה לחלוטין כדי למזער נזקים".

מרטין קיאון, שחקן העבר של ארסנל ופרשן BBC, ציין כי "ארסנל רכשה שמונה שחקנים בקיץ, וזה המהפך הכי גדול שהוא ביצע מאז שהגיע למועדון ב-1998. אז הוא ביצע רכש טוב, כשהביא שחקנים כמו פטי ואוברמארס, אבל מאז לא ראינו נוהג ככה. זה לא בדיוק הסגנון שלו, וזה הימור גדול. רק התוצאות יכריעו אם מדובר בשילוב נכון למועדון".

הקבוצות באנגליה השלימו קיץ סוער ואקטיבי, שבמהלכו הוציאו סכום כולל של 485 מיליון ליש"ט. זו עלייה של 33 אחוז מהקיץ הקודם - 120 מיליון ליש"ט יותר מאשר בפגרה הקודמת ב-2010.

בינתיים בצ'לסי לא הגיבו בצער גדול מדי על עזיבת בניון, אבל באברטון הגיבו לעזיבת ארטטה. "מיקל הבהיר לי שהוא רוצה לעזוב לארסנל אם תגיע הצעה", סיפר מנג'ר אברטון דייויד מויס, "אני מאוד מאוכזב שאיבדנו אותו, אבל השתתפות בליגת האלופות זה דבר שלא יכולתי להציע לו".

ארטטה עצמו אמר על המעבר: "זו הייתה הזדמנות גדולה מאוד עבורי ועבור המשפחה שלי, והייתי חייב לקחת אותה, זה הזמן הנכון. זה אתגר גדול, אתגר מסוג אחר, ואני רוצה לראות את עצמי בזירה הגדולה מכולן, ליגת האלופות. אני בן 29, ואין לי עוד הרבה זמן לקבל הזדמנויות כאלה. נתתי את כולי לאברטון, וקשה להיפרד, אבל עכשיו הגיע הזמן, וככה זה הכדורגל. היו לי באברטון הימים היפים ביותר בקריירה שלי, ולעולם לא אשכח אותם".

טירוף: כל ההעברות של היום האחרון של מועד ההעברות באירופה

עוד תגובות באירופה: ג'ו קול חושב שליל זאת מיני ברצלונה

ווסלי סניידר: "הייתי קרוב מאוד למנצ'סטר יונייטד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully