וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מירקו אורמוש סיכם את תנאיו

לאחר שהצ'כי מרטין פנין סירב להגיע לישראל, האדומים סיכמו עם קשר היידוק ספליט (22) שיגיע בהשאלה לעונה אחת

הפועל תל אביב מצאה זר חמישי. הקשר הקרואטי מירקו אורמוש צפוי לנחות בישראל ביום רביעי, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה במועדון שירשום אותו לשלב הבתים של הליגה האירופית. האדומים ישאלו את הקשר מקבוצתו, היידוק ספליט, ויקבלו אופציה לרכישתו בתום העונה. בכך, ישלים אורמוש את מצבת הזרים שכוללת את: ביוואן פרנסמן, פאולה אדל, מריו פצ'אלקה ונוסא איגייבור.

אורמוש, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-23, גדל בהיידוק ספליט ושיחק בשורותיה במשך כל הקריירה למעט חצי שנת השאלה בנובאלייה ב-2008. אשתקד רשם 21 הופעות ליגה וכבש שני שערים. אורמוש היה שותף לקמפיין האירופי של היידוק, שהודחה על ידי סטוק סיטי במוקדמות הליגה האירופית, אך לפי חוקי אופ"א הוא יהיה רשאי לשחק עם הפועל תל אביב בשלב הבתים. בנוסף, לשחקן 10 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של קרואטיה.

עוד לפני כן נפלה עסקת צירופו של החלוץ הצ'כי מרטין פנין. מסתבר שלאחר שיו"ר המועדון, דורון אוסידון, הגיע לסיכום עקרוני עם איינטרכט פרנקפורט הגרמנית על רכישתו של פנין, הצ'כי סירב להגיע לארץ. כזכור, אתמול סוכמו כל פרטי ההעברה, והחלוץ ביקש יממה בכדי להחליט האם הוא עוזב את גרמניה ומגיע לישראל. היום בשעות הערב קיבלו בהפועל את הבשורה המאכזבת שפנין החליט להישאר בפרנקפורט ולא יצטרף לסגנית האלופה. התגובה של הפועל תל אביב היתה מהירה, והיא סיכמה, כאמור, עם אורמוש.

במקביל, מקיימת הפועל תל אביב משא ומתן עם סנט אטיין הצרפתית לגבי רכישתו האפשרית של עמרי קנדה, שלא היה חלק מהסגל עד כה במשחקי הליגה. בהפועל דורשים כ-300 אלף יורו, כ-100 אלף יורו יותר מכפי שסנט אטיין מוכנה לשלם, אך במידה שהצרפתים אכן יהיו מוכנים לשלם את הסכום על המגן, הוא ישוחרר מהקבוצה ויהפוך לישראלי השלישי בליגה הצרפתית.

רק אתמול סיכמה הפועל עם פרנקפורט על העברתו של הצ'כי

עמרי קנדה במו"מ מתקדם עם סנט אטיין

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully