וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול רוצה את טוטו תמוז

הקבוצה הספרדית ביקשה לברר את העלויות של חלוץ הפועל ת"א, קשטן מתנגד לשחררו. האדומים ממתינים לתשובה מברוינס

אספניול הספרדית מעוניינת בחלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז וביקשה לברר היום (שישי) את העלויות הכרוכות בהגעתו. בחוזהו של מלך שערי הליגה בשנה שעברה, נמצא סעיף לפיו ברגע שהאדומים מקבלים פנייה רשמית, יש לקבוע לשחקן תג מחיר וכעת הספרדים ממתינים לתשובה בקשר למחיר. יש לציין שמאמן הפועל תל אביב, דרור קשטן, מתנגד נחרצות לשחרור תמוז.

אספניול מכרה אתמול את פאבלו אוסבלדו לרומא תמורת 15 מיליון יורו והמאמן מאוריסיו פוצ'טינו מחפש חיזוק לחוד. אגב, פוצ'טינו לא היה מעוניין בחלוץ אחר של הקבוצה - בן שהר - והוא הושאל לאוקזר הצרפתית.

תגובת הפועל תל אביב לדברים: "לטוטו הסכם עם הפועל תל אביב. המועדון מכבד את ההסכם ואנו מצפים כי השחקן יכבד אותו גם מצידו. לצערנו, טוטו הגיש בקשה לעזוב את הקבוצה ולברר את "תג המחיר". בקשה זו נוגדת את נוסח ההסכם בין הצדדים וזאת משום שהפועל תל אביב לא חייבת לקבוע "תג מחיר" כל עוד לא הגיעה פנייה כלשהי מחו"ל. המועדון לא קיבל פניה רשמית מאספניול או כל מועדון אחר. במידה ואספניול פנתה ישירות לשחקן, הרי שמדובר בהפרה בוטה של תקנות פיפ"א והמועדון ישקול את צעדיו בהקשר זה".

בתוך כך, האדומים בוחנים את מועמדותם של מספר קשרים התקפיים כשאחד מהשחקנים המועדפים על הצוות המקצועי הוא לואיג'י ברוינס ההולנדי, 24. בקבוצה בודקים כעת האם הוא מוכן לשחק בישראל, אולם כרגע לא קיים מו"מ בין הצדדים. אגב, ברוינס מחזיק גם בהצעה מקבוצת דן האח ממולדתו.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully