וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סמיר נאסרי עובר למנצ'סטר סיטי

הקשר הצרפתי של ארסנל ייסע לאיסטלנדס על מנת לעבור בדיקות רפואיות. סכום ההעברה צפוי להיות בין 20 ל-25 מיליון ליש"ט

אחרי הסאגה הארוכה של ססק פברגאס שעבר בסופו של דבר לברצלונה, השחקן השני של ארסנל שסיפור ההעברה שלו נמשך כבר הרבה זמן, סמיר נאסרי, עובר סוף סוף למנצ'סטר סיטי. בהודעה רשמית שהוציאה הקבוצה הלונדונית נאמר: "ארסנל יכולה לאשר שהתנאים להעברתו של סמיר נאסרי מהקבוצה למנצ'סטר סיטי סוכמו. הקשר בן ה-24, ששיחק במשך שלוש שנים במדי התותחנים, לא נכלל בסגל של הקבוצה למשחק הגומלין באיטליה מול אודינזה, ובמקום זאת ייסע לצפון אנגליה על מנת לעבור בדיקות רפואיות. המעבר כפוף לתוצאות הבדיקות הרפואיות". סכום ההעברה שצפוי להיכנס לקופתה של ארסנל הוא בין 20 ל-25 מיליון ליש"ט.

נאסרי עבר לארסנל ממארסיי בקיץ 2008, תמורת סכום של 15.8 מיליון ליש"ט, והוא סירב להצעת הקבוצה להאריך את חוזהו, שהייתה אמורה להעניק לו שכר של 90 אלף ליש"ט בשבוע. כרגע נותרה לו שנה אחת בלבד עד תום חוזהו הנוכחי, כך שבסוף העונה, יוכל נאסרי להשתחרר ללא תמורה.

הצרות של ארסנל לא מסתכמות בעזיבתו של נאסרי. על פי דיווחים בממלכה, ג'ק ווילשר, שלא שיחק במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול אודינזה, בשל פציעה בקרסול, עלול למצוא את עצמו חודשיים בחוץ.

מי שעשוי להחליף את נאסרי בארסנל, הוא אדן הזרד, שחקה המוכשר של הדאבליסטית הצרפתית ליל, שטוענת שלא תקבל הצעה עליו מהתותחנים או מאף מועדון אחר. "אדן לא יעזוב העונה. אנחנו יודעים שיש קבוצות שמעוניינות בו, אבל אנחנו לא רוצים למכור אותו. הוא שמח כאן, ויישאר לפחות לעוד עונה".

* ארסנל הגישה בקשה רשמית לאופ"א על מנת שזו תדחה את עונש ההרחקה של ארסן ונגר, כדי שהמאמן יוכל לעמוד על הקווים באיצטדיון פריולי באודינזה, ביום רביעי הקרוב.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully