וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.8

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סמיר נאסרי עובר רשמית מארסנל למנצ'סטר סיטי, לאחר שיסיים את הבדיקות הרפואיות. סכום ההעברה צפוי להיות כ-25 מיליון ליש"ט.

* אחת ההעברות הגדולות של הקיץ אושרה היום סופית: אנז'י מחצ'קאלה צירפה את סמואל אטו אחרי ששילמה לאינטר 27 מיליון יורו. החלוץ הקמרוני הפך לכדורגלן עם השכר הגבוה בעולם, כשיקבל למשך שלוש עונות 20.5 מיליון יורו לשנה.

שמועות

* מילאן הגישה הצעה לליברפול לרכישת אלברטו אקווילאני בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון - עד יוני - יעבור הקשר בן ה-27 בהשאלה ללא תמורה, ולאחר מכן סילביו ברלוסקוני, שכבר הודיע כי הוא מעוניין בשחקן, ישלם כ-6 מיליון יורו.

* סוכנו של דירק קאוט גילה שהחלוץ ההולנדי קיבל הצעה רשמית מאינטר: "ההצעה אטרקטיבית ודירק חושב עליה. אבל שני המועדונים עדיין לא סיכמו על העברה".

* 'טלגרף' מדווח שקני דלגליש סימן את סבסטיאן קואטס, בלמה של נסיונל ונבחרת אורוגוואי, כמחליף המועדף עליו לסוטיריוס קירגיאקוס, שחתם רשמית בוולפסבורג.

* גם קרייג בלאמי, שלא צפוי להישאר במנצ'סטר סיטי, עשוי לנחות בסופו של דבר לקדנציה שנייה בליברפול, במדיה שיחק לפני חמש שנים.

* ברשימת הקניות של צ'לסי לקראת סיום חלון ההעברות עדיין נמצאים גם רולאנדו מפורטו וגרגורי ואן דר ויל מאייאקס.

* 'גאזטה דלו ספורט' טוען שאינטר מעוניינת גם בחוסה מנואל חוראדו, הקשר הספרדי של שאלקה.

* באיטליה טוענים שגם וולפסבורג הצטרפה למירוץ אחרי אמאורי, שנמצא בדרכו החוצה מיובנטוס.

* אנדוני זוביזארטה, המנהל הספורטיבי של ברצלונה, הבהיר שאיברהים אפלאיי, שמחוזר על ידי יובנטוס, סביליה וטוטנהאם, יישאר העונה בקאמפ נואו.

* פריס סן ז'רמן לא מפסיקה לנסות ולהאריך את רשימת הרכש שלה הקיץ, ועל פי 'לאקיפ' הקבוצה מעיר האורות מעוניינת כעת גם בפר מרטסאקר, בלמה של ורדר ברמן.

* בספרד מדווחים שדייגו דחה את הצעתה של גלאטסראיי. הסיבה לכך היא רצונו של קשרה של וולפסבורג בעונה החולפת להצטרף לאתלטיקו מדריד, שעדיין מנהל עימו משא ומתן.

* רומא של לואיס אנריקה ממשיכה להחזק, ועל פי 'ספורט' הקטלאני פאבלו אוסבלדו צפוי לנחות בקרוב בג'ילארוסי שישלמו לאספניול 18 מיליון יורו תמורתו.

* ליל, שעשויה לאבד גם את אדן הזארד לפני סגירת חלון ההעברות, מעוניינת במוניר אל חאמדאווי, חלוצה של אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully