וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "ביכולת הזו, נפסיד גם ליוון"

הקפטן שהכחיש עימות עם פרננדז, היה מאוכזב מההפסד לחוף השנהב. המאמן דווקא נשמע מרוצה: "ראיתי שלנבחרת יש לב"

נבחרת ישראל הפסידה הערב (רביעי) 4:3 לחוף השנהב במשחק הכנה שנערך בשוויץ. שלושה שבועות לפני המשחק ביוון, ישראל לא היטיבה לשחק. המאמן הלאומי ביצע מספר ניסויים בהרכב ובשיטת המשחק ורק בדקות האחרונות, כשהנבחרת פיגרה 3:0 והפילים הורידו את הרגל מהגז, החלק ההתקפי נכנס לעניינים והמשחק הסתיים עם שבעה שערים ומעט מאוד מסקנות לקראת יוון. חוף השנהב הרגועה וההתקפית לא הייתה יריבה נכונה למשחק קריטי מול יוון האגרסיבית והטקטית.

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז היה נשמע מרוצה בסך הכל בסיום המשחק ואמר לאתר ההתאחדות: "ראיתי דברים טובים יותר וטובים פחות היום. הדבר הטוב היה התגובה שלנו אחרי הפיגור. לחזור פעמיים מ-3:0 ל-3:2 ומ-4:2 ל-4:3 הראה לי שיש לנבחרת לב ויכולת לחזור מפיגור. יש עדיין כמה אזורים בהגנה שאנחנו צריכים למצוא להם פתרון, אבל שוב - זה משחק הכנה ואנחנו עדיין בתחילת העונה. אני רוצה שניפגש כולם מול יוון בבלומפילד ונהיה כולם ביחד- הנבחרת והאוהדים".

הקפטן יוסי בניון, שהוחלף בדקה ה-61, הכחיש בסיום עימות עם המאמן לאחר החילוף: "אני לא יודע למה נשמות טובות אוהבות להמציא שטויות כאלה. חבל שאין לאנשים במה להתעסק. הכל בסדר ביני לבין פרננדז. באתי לתת את סרט הקפטן, זרקתי אותו לדקל קינן שיעביר לאוואט ובגלל זה אנשים אומרים שטויות, אבל אני כבר רגיל לדברים האלה", אמר השחקן ל"חדשות הספורט".

על יכולת הנבחרת במשחק אמר בניון: "לא שיחקנו טוב היום. ממש לא הברקנו, שיחקנו לאט מדי ועשינו יותר מדי חורים. זה מאוד מאכזב להרגיש ככה במשחק הכנה אחרון ונצטרך לתקן הרבה דברים כי אם נשחק ככה, גם נגד יוון נפסיד. אנחנו מרגישים מאוד רחוקים אחד מהשני, אנחנו צריכים לעבוד ביחד ואנחנו כרגע לא עושים את זה".

מאור מליקסון, שהיה אחד המצטיינים בשורות הנבחרת כשנכנס במהלך המחצית השניה וכבש צמד, אמר לאחר ההפסד לאתר ההתאחדות: "אני שמח שהצלחתי להיכנס ולעזור לנבחרת. היה לי חשוב מאוד לשחק במדי נבחרת ישראל ולהמשיך ביכולת הטובה שלי מהליגה הפולנית. להבקיע שערים זה נחמד, אבל יותר חשוב לי לתקוע יתד בסגל הנבחרת".

איתי שכטר אמר בפייסבוק של אתר ההתאחדות: "אני שמח שהצלחנו לחזור למשחק בחצי השני. ניתן היה לראות שלחוף השנהב יש שחקנים מאוד איכותיים. זו נבחרת שמאוד קשה לשחק נגדה, אבל מה שטוב מבחינתנו זה שהצלחנו לעמוד מולם במחצית הראשונה ברוב הדקות, ובמחצית השנייה גם הוספנו על זה שערים. נקווה לראות את כולכם מול יוון בבלומפילד, חשובה לנו התמיכה שלכם".

אליניב ברדה סיכם ואמר לאתר ההתאחדות: "היה משחק קשה מול נבחרת מצוינת ומאוד פיזית. זה היה משחק הכנה טוב בשבילנו לפני יוון, ואפשר היה לראות שזה משחק של תחילת עונה לכולם. כמובן שיש לנו עוד מה לשפר לפני יוון ואני בטוח שנעבוד על זה ונעשה את זה. הצד החיובי זה שהצלחנו לחזור ממצב של 3:0 ועל הדברים הפחות טובים אני בטוח שהצוות המקצועי יעבוד איתנו".

ישראל הפסידה 4:3 לחוף השנהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully