וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה 4:3 לחוף השנהב

הנבחרת הפסידה לפילים בהכנה האחרונה לפני יוון. שכטר ומליקסון (צמד) כבשו במשחק שאי אפשר ללמוד ממנו יותר מדי

החזרה הגנרלית נכשלה. נבחרת ישראל הפסידה הערב (רביעי) 4:3 לחוף השנהב במשחק ההכנה האחרון לפני המפגש הגורלי מול יוון בעוד כשלושה שבועות. גם הכוכבים של נבחרת הפילים בראשות דידייה דרוגבה וז'רביניו לא הוציאו את הקהל בז'נבה מהבית. המשחק התנהל לעיני יציעים ריקים, כיאה למעמד ולעובדה כי אין לה משימה חשובה קרובה, חוף השנהב שיחקה בהליכה וישראל הפסידה הרבה יותר מאשר משחק ידידות. אם לפני ההתמודדות הביטחון היה בשיאו בשל המומנטום החיובי וריבוי השגרירים בסגל, הרי שההפסד הזה עלול לפגוע בביטחון לפני רגע האמת - המפגש עם היוונים בשני בספטמבר.

מלכתחילה היו הרבה בעיות עם המשחק הזה. חוף השנהב היא לא נבחרת שיכולה לדמות משחק עם יוון. יש לה יותר איכויות, הרבה יותר טכניקה וסגנון המשחק שלה שונה לחלוטין. כך שמצד אחד, ההגנה הישראלית נחשפה שוב ושוב במערומיה, אבל מצד שני, ליוון אין את דרוגבה וז'רביניו. ההתקפה נראתה טוב במחצית השנייה, אבל רק אחרי שחוף השנהב הורידה הילוך והחלה להשתעשע.

שחקן נבחרת ישראל יוסי בניון מול שחקן נבחרת חוף השנהב דידייה דרוגבה. רויטרס
גם כוכבי צ'לסי לא משכו את האוהדים בז'נבה למגרש. בניון ודרוגבה/רויטרס

לואיס פרננדז עלה במערך של 4-4-2 עם אלמוג כהן כמגן ימני, קישור אחורי מעובה ואליניב ברדה ותומר חמד בחוד. ישראל עמדה היטב על המגרש ואף הגיעה למספר הזדמנויות, אבל בדקה ה-44 הכל השתנה. פעולה אישית של ז'רביניו הפכה לשער נהדר של יאיא טורה. בירם כיאל נפצע ויצא וכעבור דקה, איבוד כדור במרכז המגרש הוביל לעוד בישול של חלוץ ארסנל, הפעם לדידייה יא קונאן. 0:2 בזק לפילים.

המחצית השנייה הייתה ברובה ניסויים. פרננדז החליף מערך ל-4-2-3-1 והחליף את התפקודים של שחקני ההתקפה. ערן זהבי עבר לקישור האחורי, איתי שכטר, תומר חמד, ליאור רפאלוב, בן שהר ומאור מליקסון החליפו עמדות וצדדים. ישראל נראתה מעט מבולבלת וגם חשופה מאוד בחלק האחורי. המתפרצות של חוף השנהב יצרו את השער השלישי, אותו כבש מוסא קונה בדקה ה-67.

ואז החל טירוף השערים. שכטר חטף כדור וקבע 3:1 בדקה ה-76. שלוש דקות חלפו ומליקסון צימק ל-3:2 עם שער בכורה בנבחרת. עוד שתי דקות ודרוגבה כבש מהנקודה הלבנה ושלוש דקות לסיום מליקסון השלים צמד בפנדל משלו לאחר הכשלה על בן שהר. בסיום, 4:3. מוזר, כבר אמרנו?

אז מה למדנו מהמשחק? קשה לומר. שלושה שבועות לפני משחק כל כך חשוב אפשר היה לצפות מהמאמן הלאומי לקצת פחות ניסויים תוך כדי משחק. שיטת משחק? לא ברור. טקטיקה? אי אפשר לתרגל מול חוף השנהב. ביטחון? בטוח יתערער אחרי ההפסד.

ובכל זאת, אפשר לציין כמה נקודות אור. איתי שכטר, שפשוט חייב להיות בהרכב. בירם כיאל, שבלעדיו אין לנבחרת מרכז שדה, בן שהר שהוסיף המון מהירות ותחכום וגם מאור מליקסון, שהוכיח שבכושר שלו בפולין חייבים לספור אותו לתמונת ההרכב. כמו שאנחנו מכירים את פרננדז, עד יוון הוא יתכנן לנו עוד לא מעט הפתעות.

למה מאור מליקסון לא מקבל יותר הזדמנויות בנבחרת?

מחצית ראשונה

דקה 7: דרוגבה ניסה את כוחו בכדור חופשי, 30 מטרים אלכסונית מהשער של אוואט. הבעיטה שלו טסה גבוה מעל השער.

דקה 13: גם זהבי ירה כדור חופשי ממרחק, והבעיטה שלו הייתה רחוקה מהמסגרת.

דקה 17: שוב כדור חופשי לישראל, כ-25 מטרים קו ישיר משערו של בארי. נאתכו בעט היטב, אבל הכדור חלף מעט מעל השער.

דקה 22: הכדור הוגבה משמאל לרחבת ישראל, דרוגבה נגח החוצה ממצב נוח.

דקה 27: התקפה נהדרת של ישראל הסתיימה ללא כלום. ברדה מצא מצוין את כיאל שהכניס כדור לזהבי. הקשר ניסה להסתובב, אבל בארי יצא היטב וקלט.

דקה 32: ישראל ממשיכה להתקרב. בארי יצא לא טוב לכדור גובה, חמד נגח מעליו, אבל החוצה.

דקה 44: גול! ז'רביניו חלף בקלילות על פני אלמוג כהן והעביר למרכז, יא יא טורה הגיע מאחור ובעט כדור חזק ושטוח מ-20 מטרים לרשת של אוואט. 0:1 לחוף השנהב.

דקה 45: כיאל, שנפצע מספר דקות קודם לכן מפגיעה של דרוגבה, הוחלף על ידי יובל שפונגין.

דקה 45+3: ישראל איבדה כדור במרכז המגרש, ז'רביניו דהר באין מפריע והשאיר ליא קונאן, שהכניע בקלות את אוואט. 0:2.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מחצית שנייה

דקה 47: עוד הרחקה לא טובה של שחקני ההגנה, ובסיום ההתקפה דרוגבה בעט מתוך הרחבה לרשת החיצונית.

דקה 66: גראדל שלח כדור מסובב שחלף ליד הקורה.

דקה 67: גול! חור גדול באגף הימני של הנבחרת. גראדל פרץ והעביר רוחב, קונה המחליף כבש עם העקב. 0:3.

דקה 70: שכטר ביצע מהלך נאה משמאל והכין לשהר, שהצליח לבעוט החוצה ממרכז תיבת החמש.

דקה 72: חוף השנהב שוב דוהרת דרך מרכז ההגנה. גראדל בעט ואוואט היה במקום.

דקה 76: גול! הנה שער מצמק של ישראל. גוסו נגח אחורה, שכטר ראה את הטעות, חטף את הכדור ודהר כל הדרך כדי להכניע את בארי. 1:3 לחוף השנהב.

דקה 79: גול! אנחנו בדרך לקאמבק מדהים? זהבי הוציא כדור רוחב מצד שמאל לעבר מליקסון, שבעט מ-10 מטרים כדור שפגע בבלם יריב והתגלגל פנימה. שער בכורה למליקסון, רק 2:3 לחוף השנהב.

דקה 81: גול! קאמבק כבר לא יהיה כאן. קינן הכשיל את דרוגבה ברחבה, החלוץ לקח בעצמו את הפנדל והכניע בקלות את אוואט. 2:4 לחוף השנהב.

דקה 87: גול! שהר פרץ לרחבה מצד ימין וזרק את עצמו בצורה יפה. מליקסון קיבל את הזכות מהנקודה הלבנה, בעט שמאלה והכניע את בארי שרק נגע בכדור. ישראל מצמקת ל-4:3.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, אלמוג כהן, דקל קינן, טל בן חיים (איציק כהן, 69), דדי בן דיין, בירם כיאל (יובל שפונגין, 45), ביברס נאתכו (איתי שכטר, 46), ערן זהבי, יוסי בניון (בן שהר, 61), אליניב ברדה (מאור מליקסון, 52), תומר חמד (ליאור רפאלוב, 69).

הרכב נבחרת חוף השנהב: בובקאר בארי, סיאקה טיאנה, דידייה זוקורה, איגור לולו (בריס ג'הג'ג'ה, 56), בנג'מין אנגואה, ז'אן ז'אק גוסו, דידייה יא קונאן (ווילפרד בוני, 71), יאיא טורה (מוסא קונה, 46), מקס גראדל, דידייה דרוגבה, ז'רביניו (קואסי, 89).

רוצים לזכות בכרטיסים למשחק מול יוון? כנסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully