וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאספריני: "סניידר ישחק מול מילאן"

מאמן אינטר הרגיע את השמועות על עזיבתו הקרובה של ההולנדי לפני הסופרקאפ האיטלקי בשבת. אקווילני קרוב לסיכום במילאן

דבריו של ווסלי סניידר שלשום, לפיהם עוד לא נסתם הגולל על עזיבתו למנצ'סטר יונייטד, ממשיכים לעשות רעש באיטליה, אבל באינטר מנסים לשדר עסקים כרגיל ומקווים שהקשר ההולנדי יישאר בסופו של דבר.

שלושה ימים לפני הדרבי המילאנזי הראשון העונה, בסופרקאפ האיטלקי שישוחק באצטדיון קן הציפור בבייג'ינג, הרגיע ג'אן פיירו גאספריני את גל השמועות לגבי סניידר ואמר: "הוא משחק אצלנו, מתאמן איתנו והוא ישחק בשבת. אין שום בעיה עם סניידר".

על הציפייה שלו מהמשחק מול מילאן אמר מאמנה החדש של אינטר: "אין לי כדור בדולח, אבל אני כן יודע שהגענו לכאן כדי לזכות בתואר אותו המועדון החמיץ כאן לפני שנתיים. העובדה שאנחנו משחקים נגד מילאן הופכת את המשחק לעוד יותר יוקרתי".

חאבייר סאנטי, שהוזעק יחד ז'וליו סזאר בחזרה לסגל הנראזורי למרות שבתחילה קיבלו השניים ארכה לחופשת הקיץ בשל השתתפותם בקופה אמריקה, בעקבות פציעותיהם של יוטו נאגטומו ואמיליאנו ויוויאנו, אמר לאחר שהצטרף לחבריו: "המאמן אמר שהוא מעדיף שננוח אחרי הטורניר האינטנסיבי שעברנו והעונה המתישה שלפניו ואנחנו הסכמנו. אבל ברגע שהתכניות השתנו לא הייתה לנו בעיה לקצר את החופשה".

"ברגע בו קיבלתי את הטלפון מהמועדון מיהרתי להצטרף", המשיך הקפטן הוותיק. "אני מקווה להיכנס לכושר במהירות כמו יתר חבריי לקבוצה, כי זה גמר חשוב מאוד בשבילנו".

בצד השני של העיר, סיפר סוכנו של אלברטו אקווילני שהקשר קרוב לסיכום במילאן. אחרי שיובנטוס, בשורותיה שיחק אקווילני העונה כמושאל מיובנטוס, דחתה את האופציה לרכוש אותו תמורת 17 מיליון יורו, העריך סוכנו שהרוסונרי הם אלה שיזכו בו: "אדבר עם אדריאנו גליאני כשהוא יחזור מסין, אני חושב שאפשר להגיע להסכם ב-10 מיליון יורו. אלברטו עדיין שייך לליברפול, אבל ברור שהוא לא נמצא בתכניות של המאמן, כך שברור לשני הצדדים שהוא צריך לעזוב".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully