וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "ההגרלה הזו היא לא קשה ולא קלה"

יושב ראש ההתאחדות התייחס להגרלת מונדיאל 2014: "יכול היה להיות גרוע יותר". פרננדז: "כרגע רק היורו בראש מעיניינו"

הגרלת משחקי מוקדמות מונדיאל 2014 זימנה הערב (שבת) לנבחרת ישראל מפגש לא קל מול פורטוגל ורוסיה, כשיחד איתן בבית ו' ישחקו צפון אירלנד, אזרבייג'אן ולוקסמבורג. הקמפיין ייפתח בספטמבר 2012, כתשע מנצחות הבתים יעפילו אוטומטית לטורניר בריו דה ז’נרו, ושמונה הסגניות הטובות ביותר יתעמתו זו עם זו בפלייאוף על העלייה.

"ההגרלה הזו היא לא קשה ולא קלה", אמר יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לאתר ההתאחדות לכדורגל. יכול היה להיות גרוע יותר ומנגד יכול היה להיות טוב יותר. אין ספק שפורטוגל בראשותו של כריסטיאנו רונאלדו היא הפייבוריטית ותהיה כאן בארץ חגיגה גדולה כשהם יבואו. את הנבחרת הרוסית אנחנו כבר מכירים, בקמפיין הקודם הצלחנו לנצח בבית ולעשות תיקו בחוץ, כך שהכל פתוח וצריך להאמין. היום יש לנו למעלה מ-40 שחקנים שמשחקים בליגות השונות באירופה והם יבואו נחושים ומחוזקים לקראת המשימה. כרגע אסור לנו לשכוח שהמטרה העיקרית שלנו היא המשחק נגד יוון וכרגע זה בראש מעיינינו".

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל: "הדבר היחיד שחשוב כרגע זה להתרכז במשחק נגד יוון ולשמור על הסיכוי שלנו להעפיל ליורו. יהיה לנו עוד מספיק זמן לחשוב ולהתייחס למשחקים האלה אבל כרגע אנחנו מרוכזים רק במשחק נגד יוון ומצפים לאצטדיון מלא, רועש ותומך במשך 95 הדקות של המשחק".

מאמן פורטוגל, פאולו בנטו אמר לאחר ההגרלה: "אנחנו לא צריכים כבר לחשוב על העפלה. לפורטוגל כבר היו בתים אחרים שנראו קלים והתבררו כקשים. רוסיה היא נבחרת חזקה מאוד, ויש לה מסורת של טורנירים גדולים. היא הגיעה עד חצי גמר יורו 2008, ולא הגיעה למונדיאל האחרון רק בגלל שהיא הפסידה בפלייאוף". על נבחרת ישראל אמר בנטו: "ישראל נלחמת עכשיו על מקומה ביורו מול יוון וקרואטיה, וזוהי נבחרת שיש לכבד".

נשיא ההתאחדות הרוסית בכדורגל היה מרוצה אף הוא מההגרלה: "זהו בית אפשרי", אמר סרגיי פורסנקו. "אני בטוח שנעלה למונדיאל. כמובן שמבחינה שיווקית היה עדיף לקבל נבחרות צבעוניות יותר כמו ספרד או אנגליה, אבל אני בטוח שנעלה".

אגב, החל מהיום יישלחו למנויים של משחקי הנבחרת כרטיסים למשחק מול יוון באמצעות דואר רשום. מהלך זה של ההתאחדות נועד להבטיח שכל המנויים יקבלו את הכרטיסים החדשים בשל המעבר מרמת גן לבלומפילד.


נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully