וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בישול לתומר חמד בניצחון מאיורקה

69 דקות לחלוץ ב-0:1 על ניימיכן, אוואט נחתך בידו בחימום ולא שותף. 90 דקות והפסד לבן בסט, בניון בלט בניצחון צ'לסי

הטיול של צ'לסי באסיה נמשך הערב (רביעי), כאשר החבורה הכחולה של אנדרה וילאש בואש הביסה זו פעם שניה ברציפות 0:4 - הפעם את קבוצת קיצ'י מהונג קונג, והעפילה לגמר טורניר הידידות המתקיים במדינה. יוסי בניון שוב פתח בהרכבו של וילאש בואש והשלים את כל תשעים הדקות, כאשר החלק ההתקפי כלל הפעם את פלורן מאלודה ודידייה דרוגבה בעוד פרננדו טורס וניקולה אנלקה נותרו על הספסל.

בדקה ה-36 הוכשל בניון ברחבה, ופרנק למפארד הבקיע את הראשון של צ'לסי מהנקודה הלבנה. בדקה ה-51 זה כבר הפך ל-0:2, הפעם מרגליו של מאלודה, ועשר דקות מאוחר יותר קבע דרוגבה 0:3 בנגיחה מול שער חשוף. הדובדבן הגיע בדקה ה-78, כאשר דניאל סטארידג' המחליף סיים מבצע אישי נפלא עם בעיטה מזווית קשה, וקבע את תוצאת המשחק - 0:4. בגמר הטורניר יפגשו ביום שבת הבלוז את אסטון וילה, שניצחה בחצי הגמר המקביל 0:1 את בלקבורן משער של דארן בנט.

* מאיורקה ממשיכה לעשות חיל במחנה האימונים בהולנד עם ניצחון 0:1 על ניימיכן. ויקטור כבש את שער הניצחון (53) מבישול של תומר חמד. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ושיחק 69 דקות. דודו אוואט לא שותף לאחר שנחתך בידו בחימום ונזקק לשישה תפרים, כאשר בין הקורות עמד השוער השלישי טוני פונס.

* עדן בן בסט פתח בהרכב ברסט שנוצחה 2:0 על ידי בורדו. החלוץ הגיע בדקה ה-28 למצב מסוכן, אך נבלם על ידי סדריק קראסו. גם במחצית השנייה החמיץ הישראלי, ששיחק 90 דקות, מול השוער הצרפתי. אנתוני מודסטה (14 בפנדל) ומיקאל סיאני (43) כבשו למנצחת.

עדכון ראשון: 27/7 17:17

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully