וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנחאי 2011: גל נבו בחצי גמר 200 מטר מעורב

השחיין הישראלי הבטיח את מקומו בלונדון 2012 עם זמן של 1:59.98 דקות: "מצטער ומתנצל על האמירה שלי על הערבים"

שנחאי 2011: כל הדיווחים

גל נבו העפיל לפנות בוקר (רביעי) לחצי גמר המשחה ל-200 מטר מעורב באליפות העולם בשחיה שנערכת בשנחאי, סין. בתוך כך הוא גם קבע את הקריטריון האולימפי והבטיח את מקומו באולימפיאדת לונדון 2012 שתפתח בעוד שנה בדיוק.

השחיין הישראלי זינק במסלול 7 במקצה השישי של המוקדמות, מקצה ממנו עלו לחצי הגמר שישה שחיינים. נבו בן ה-24 עצר את השעון על 1:59.98 דקות ובכך קבע את הזמן ה-15 בטיבו במוקדמות. גל יזנק מאוחר יותר היום למקצה חצי הגמר השני והוא ישחה במסלול מספר 8. הוא הישראלי השני שקובע קריטריון אולימפי בתחרות, כשקדם לו נמרוד שפירא בר אור.

נבו אמר בסיום המשחה: "לא הרגשתי הבוקר כל כך טוב את המים, אני מקווה שבהצגת הערב אשחה יותר טוב. היה לחץ עצום כי התחרות מאוד קשה, עוד לא הייתה מעולם צפיפות כזו של הישגים בבריכה. אני שמח שאוכל לייצג את המדינה בהצגת הערב, זה כבוד גדול לכולנו".

עוד הוסיף נבו: "אני מצטער ומתנצל על אמירה שלי לאחר שניצחתי מקצה שבו היו גם שחיינים ערבים. האמירה קיבלה פרשנות שגויה לחלוטין שאין לה מקום ורחוקה מעמדותיי. כל כולי עכשיו אך ורק בהצלחה בבריכה והבאת כבוד למדינה על כל אזרחיה".

גם אלוף ושיאן העולם, ריאן לוכטה, ששחה במקצה של נבו, עלה לחצי הגמר עם הזמן הרביעי בטיבו, והצטרף אליו מייקל פלפס, שקבע את הזמן השמיני בטיבו.

אנה וולצ'קוב הייתה הישראלית הראשונה שקפצה היום לבריכה והיא שחתה במסלול מספר 2 במקצה השלישי במוקדמות 50 מטר גב. אנה עצרה את השעון על 30.59 שניות וסיימה במקום ה-44 הכללי, מה שכמובן לא אפשר לה להעפיל לחצי הגמר.

נמרוד שפירא בר אור, שלפני יומיים העפיל חצי הגמר ב-200 מטר חופשי, לא הצליח לשחזר את ההישג במשחה ל-100 מטר. זמן של 49.91 שניות הספיק לישראלי רק למקום ה-35 הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully