וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרארדו מרטינו: "אני אאמן את ארגנטינה? בסה"כ שמועות"

מאמן נבחרת פרגוואי הכחיש שהוא יחליף את באטיסטה באלביסלסטה: "לא יכול להגיב על מה שמישהו אחר המציא"

זמן קצר אחרי שנדרש להגיב להפסד נבחרתו בגמר הקופה אמריקה, מאמן פרגוואי חרארדו מרטינו נאלץ להשיב הלילה (בין ראשון לשני) גם לשאלות שנבעו מהספקולציות על כך שהוא ימונה למאמן ארגנטינה. מרטינו שמאמן את האלבירוחה בהצלחה רבה מאז 2006, הוא כמובן ארגנטינאי שאת מרבית קריירת המשחק שלו העביר בניואל'ס אולד בויס.

"אלו רק שמועות שהתקשורת יצרה", אמר המאמן בן ה-48, "אני לא יכול להגיב לדברים למשהו שלא אני יצרתי. מדובר בשמועות וכל הנוגעים בדבר צריכים להכחיש את העניין. אני מאמן פרגוואי ואין כל שינוי במצב הזה".

כזכור, בסוף השבוע טענה התקשורת הארגנטינאית שעתידו של סרחיו באטיסטה כמאמן הנבחרת בסכנה ושמרטינו הוא המועמד המועדף לרשת אותו. ההתאחדות הארגנטינאית צפויה להיפגש השבוע על מנת לקיים דיון ארוך ראשון מאז סיום דרכה של הנבחרת בקופה אמריקה.

בתוך כך, אחרי האכזבה העצומה בטורניר הביתי, בארגנטינה כבר מדברים על דור חדש של שחקנים שיוביל את הנבחרת לקראת מוקדמות מונדיאל 2014, זאת למרות שחלק גדול משחקני הסגל הנוכחי עדיין צעירים. בין השחקנים שככל הנראה יקבלו הזדמנות במדים הלאומיים בחודשים הקרובים ניתן למצוא את הקשר אריק לאמלה שעבר לאחרונה מריבר פלייט לרומא, וכן את חלוץ בוקה ג'וניורס סרחיו אראוחו.

קופה אמריקה 2011: כל הסיפורים והדיווחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully