וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות מתכוונת לפנות לפיפ"א בנוגע לעמאשה

19.7.2011 / 14:28

החליטה לבקש אישור חריג שיאפשר לחלוץ לשחק בנבחרת למרות שאינו מחזיק בדרכון. מקורב לשחקן: "זו פריצת דרך"

קברניטי ההתאחדות לכדורגל מקיימים בימים האחרונים שיחות בנוגע לעתידו של חלוץ מכבי חיפה, ויאם עמאשה, שכרגע אינו יכול לשחק בנבחרת ישראל משום שאינו מחזיק בדרכון. על פי גורמים בכירים בהתאחדות, בעקבות השיחות הוחלט לפנות בקרוב לפיפ"א על מנת לנסות ולהשיג אישור חריג שיאפשר לחלוץ לשחק בעתיד בנבחרת, אם יזומן לסגל.

עמאשה, תושב הכפר הדרוזי בוקעתא שברמת הגולן (מדובר בכפר "חצוי", שחלקו הצפוני גובל עם סוריה), מחזיק בתעודת מעבר, דבר הנהוג במקום מגוריו שתושביו מתנגדים עקרונית להחזיק בדרכון למרות ש"חוק רמת הגולן" מאפשר להם לקבל אותו. "מבחינתנו, זוהי פריצת דרך. ויאם מאוד רוצה לשחק בנבחרת, אבל אין לו כוונה להוציא דרכון", אמר מקורב לשחקן. אגב, בעבר נמנה השחקן על סגל הנבחרת הצעירות של ישראל, אך מאז שונו חוקי פיפ"א. כזכור, בראיון לוואלה! ספורט בחודש ספטמבר האחרון סיפר החלוץ את הסיבות לכך שאינו מחזיק בדרכון. "אצלנו בכפר מי שיש לו דרכון נחשב מנודה, גם את הבודדים שיש להם לא מזמינים לחתונות בכפר או לאירועים חברתיים", אמר עמאשה. "לא רוצה להיות מנודה וגם המשפחה שלי לא רוצה".

חיפה קיימה הבוקר (שלישי) אימון שחרור והערב תקיים את האימון המסכם שלה לקראת משחק הגומלין מחר מול בוראץ במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. מוחמד גדיר כשיר למשחק ויהיה בסגל, אך עדיין לא ידוע האם יעלה בהרכב. למאמן אלישע לוי ישנה התלבטות האם לפתוח עם ולדימיר דבאלישווילי ולחזק את ההתקפה בהיעדרו של הקפטן יניב קטן. לוי הודיע אתמול כי ניר דוידוביץ' יענוד כצפוי את סרט הקפטן במשחק.

הקשר ישראל זגורי שלא יצא עם הקבוצה לחו"ל זוכה להתעניינות מצד בני יהודה. סוכנו, אבי נמני, כבר שוחח עם יוסי אבוקסיס בעניין, וכבר בתחילת השבוע הבא צפויות התפתחויות בנושא.

אלישע לוי לקראת בוראץ: "לא משחק לפרוטוקול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully