וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בית המשפט קבע: אלי טביב הוא הבעלים

אחרי חילופי ההאשמות בין טביב למוני הראל על דוכן העדים, הודיעה השופטת כי הליך ה”במבי” היה חוקי וסיימה את הפרשה

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, רות רונן, קבעה היום (שני) בתום יום נוסף של דיונים: אלי טביב הוא הבעלים של הפועל תל אביב. בכך נראה שתמה סאגה ארוכת חודשים שבמרכזה סכסוך קשה בין טביב עצמו למוני הראל, שחלק איתו את הבעלות בשנתיים האחרונות.

טביב והראל הגיעו היום לדיון השני בסוגיית הבעלות, כשהראל טען כי הליך ה"במבי" שנערך לפני מספר שבועות לא היה חוקי והוא דורש הליך חוזר. טביב, שקיבל את הקבוצה באותו הליך, שמר על אופטימיות וטען שההליך התקיים כשורה. את האסמכתה לכך העניקה היום השופטת רונן.

בית המשפט קבע שהתשלום בסך שישה מיליון שקל שהעביר טביב להראל עבור חלקו, היה בהתאם לחוקי ה"במבי" ושכעת הכסף יחולק בין הראל לגרושתו נטלי, בהתאם להסדר המשפטי בין השניים. לטביב יש יומיים להעביר את הסכום, כאשר 3.9 מיליון שקל הם לפקודת מוני הראל וצ'ק נוסף על סך 2.1 מיליון יועבר לנאמנות.

הצדדים פתחו את היום בבית המשפט, כשעורכי הדין של כל אחד מהם חוקר את השני על דוכן העדים והשופטת מתרשמת מהדברים. בסיום החקירות ודברי הסיכום של עורכי הדין, אמר הראל ש"מה שהשופטת תחליט יהיה מקובל עלינו". כך, כנראה, הגיעה תקופתו במועדון לסיום.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully