וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: ונצואלה המפתיעה עלתה לחצי הגמר

ונצואלה, עד לא מזמן שק החבטות של היבשת, הדהימה גם את צ'ילה עם 1:2 ועלתה לראשונה בהיסטוריה לחצי גמר הקופה

מי היה מאמין שארגנטינה וברזיל יודחו בבושת פנים, ודווקא ונצואלה הקטנה, עד לא מזמן שק החבטות של היבשת, תעפיל לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר? הווינוטינטו הדהימו הלילה (בין ראשון לשני) את צ'ילה עם ניצחון 1:2 משערים של שחקני ההגנה אוסבלדו ויסקארונדו (35) וגבריאל סיצ'רו (81) וישחקו בחצי גמר קופה אמריקה 2011, בלילה שבין רביעי לחמישי, מול פרגוואי שהעיפה את ברזיל. היה זה בסך הכל הניצחון השני אי פעם של ונצואלה על צ'ילה, והיא ממשיכה את ההתקדמות המרשימה אחרי רבע הגמר אותו השיגה בקופה ב-2007. לה רוחה, שכל כך הרשימה בשלב הבתים, מפספסת הזדמנות פז ללכת עד הסוף בהיעדרן של הגדולות.

משחקי חצי הגמר:

פרו - אורוגוואי (בין שלישי לרביעי, 3:45, ספורט 5)

פרגוואי - ונצואלה (בין רביעי לחמישי, 3:45, ספורט 5)

אוסבלדו ויסקארונדו שחקן נבחרת ונצואלה חוגג שער. Ramon Espinosa, AP
עשו היסטוריה. הכובשים אוסבלדו ויסקארונדו וגבריאל סיצ'רו/AP, Ramon Espinosa

צפו בתקציר הניצחון של ונצואלה

כצפוי, ונצואלה הממושמעת של ססאר פריאס המוכשר, המאמן הצעיר בטורניר, לא לקחה יותר מדי סיכונים. הקפטן חואן אראנגו דיבר לפני המשחק על שיטת "אנטי צ'ילה" שהנבחרת שלו הכינה, ואכן הווינוטינטו תסכלו את אלכסיס סאנצ'ס וחבריו והעניקו להם מספר מצומצם של הזדמנויות ליד השער של רני וגה במחצית הראשונה. לעומת זאת, ונצואלה נזקקה למצב נייח אחד כדי לעקוץ, כשהבלם ויסקארונדו נגח פנימה בעוצמה בדקה ה-38.

השער הזה עשה רק טוב לצ'ילה, שהתעוררה בפתיחת המחצית השנייה בעיקר הודות לכניסתו של חורחה ואלדיביה הפעלתן. הקשר סידר מצבים להומברטו סואסו, אבל החלוץ המשיך את רצף ההחמצות שלו מכל הטורניר וגם פגש את הקורה, כאשר ואלדיביה חיקה אותו שתי דקות לאחר מכן. בדקה ה-70 סואסו כבר לא יכול היה להחטיא, והעניק לצ'ילה שוויון מוצדק עם הראשון שלו בקופה וה-50 במדי הנבחרת. דווקא כשנראה היה כי המהפך באוויר, הגיע גבריאל סיצ'רו ובניגוד גמור לכל מה שקרה על המגרש כבש את השער המכריע, אחרי טעות אומללה של קלאודיו בראבו בדקה ה-81.

בניגוד לשלושת רבעי הגמר הקודמים, שלא הוכרעו ב-90 דקות, ונצואלה ידעה לעשות את העבודה ללא צורך בהארכה או בפנדלים, לא נבהלה מהאווירה החמה באצטדיון בסן חואן ובעיקר על הדשא, וגם הייתה היחידה שסיימה מחצית ביתרון. כעת תפגוש הנבחרת הבלתי מנוצחת של פריאס את פרגוואי, איתה סיימה ב-3:3 היסטרי במחזור הסיום של שלב הבתים. מי יודע, אולי יהיה לה גם גמר ראשון?

אורוגוואי הדיחה את ארגנטינה בפנדלים

גם ברזיל בחוץ אחרי הפסד לפרגוואי בפנדלים

פרו עקצה את קולומביה בהארכה

מהלך המשחק

דקה 2: חימנס הגביה כדור חופשי לצ'ילה מצד ימין, סאנצ'ס נגח לידיו של וגה.

דקה 10: הקפטן אראנגו הסתובב ובעט כדור חד מ-20 מטרים, סמוך לקורת שערו של בראבו הצ'יליאני.

דקה 31: חצי שעה חלשה להחריד, עדיין מחכים שצ'ילה תתעורר. בינתיים וידאל נגח מעל המשקוף.

דקה 35: גול! בדיוק כמו שער השוויון נגד פרגוואי, ונצואלה עוקצת במצב נייח. אראנגו הגביה כדור חופשי והבלם ויסקארונדו נגח מצוין פנימה. 0:1 מדהים לוונצואלה.

דקה 45: צ'ילה ניסתה להגיב עם כדור חופשי משלה, אבל וגה הדף את הנגיחה של קונטרראס.

דקה 55: התקפה נפלאה של צ'ילה הסתיימה בנגיחה של איסלה שהורחקה מהקו.

דקה 56: ואלדיביה מצא את סואסו ברחבה, החלוץ הסתובב וירה למשקוף. צ'ילה מתקרבת.

דקה 58: הפעם זה ואלדיביה, המחליף שהעיר את צ'ילה מאז פתיחת המחצית השנייה, שכבר הכניע את וגה בבעיטה נפלאה אך פגש את המשקוף.

דקה 68: ואלדיביה הגביה כדור חופשי, מדל נותר ללא כיסוי ברחבה ונגח דווקא לידיו של וגה

דקה 70: גול! זה היה באוויר. סואסו קיבל כדור ברחבה מסאנצ'ס, השתחרר וירה למשקוף ופנימה. שער ראשון לסואסו בטורניר ו-50 במדי נבחרת צ'ילה, 1:1.

דקה 81: גול! בניגוד גמור למהלך המשחק. אראנגו הגביה עוד כדור חופשי, בראבו שמט לעברו של סיצ'רו, שניצל את ההזדמנות והרשית. 1:2 דרמטי לוונצואלה.

דקה 83: כרטיס אדום! מדל ביצע שטות כשנגע בכדור בידו, ומיד קיבל את הצהוב השני. צ'ילה ב-10 שחקנים.

דקה 84: וגה לא הצליח לקלוט את הכדור, ואלדיביה בעט לעבר השער, אבל סיצ'רו שוב הרחיק מהקו.

דקה 90+4: כרטיס אדום! רינקון המצוין תפס את ואלדיביה בגסות וראה אדום ישיר מהשופט. אבידה גדולה לוונצואלה לקראת חצי הגמר.

הרכב נבחרת צ'ילה: קלאודיו בראבו, גונסאלו חארה (אסטבן פארדס, 61), פאבלו קונטרראס, ואלדו פונסה, מאוריסיו איסלה, גארי מדל (הורחק, 83), קרלוס קרמונה (חורחה ואלדיביה, 46), ארתורו וידאל, לואיס חימנס (קרלוס רוחאס, 83), אלכסיס סאנצ'ס, הומברטו סואסו.

הרכב נבחרת ונצואלה: רני וגה, רוברטו רוסאלס, אוסבלדו ויסקארונדו, גרנדי פרוסו, גבריאל סיצ'רו, ססאר גונסאלס (אלחנדרו מורנו, 90), פרנקלין לוסנה, תומאס רינקון (הורחק, 90+4), חואן אראנגו, מיקו (סלומון רונדון, 60), ג'אנקרלו מלדונאדו (לואיס סייחאס, 64).

קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גבריאל סיצ'רו שחקן נבחרת ונצואלה. Jorge Saenz, AP
גם כבש, גם הציל מהקו. גבריאל סיצ'רו/AP, Jorge Saenz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully